محمد گلریز در اختتامیه سومین جشنواره حقوق بشر آمریکایی:

بازخواست مسئولین برای کم‌کاری درباره سرودهای حماسی/ شرایط ایجاب می‌کند موسیقی تولید کنیم

خواننده انقلابی کشورمان با بیان اینکه خداوند مسئولین ما را بخاطر کم‌کاری درباره سرودهای حماسی بازخواست می‌کند، گفت: در لحظات حساسی که توطئه‌های آمریکا را در گوشه و کنار جهان می‌بینیم شرایط ایجاب می‌کند ما نیز به موسیقی‌های حماسی و انقلابی بپردازیم.
کد خبر: ۲۹۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸ - 03July 2018

بازخواست مسئولین برای کم‌کاری درباره سرودهای حماسی/ شرایط ایجاب می‌کند من موسیقی تولید کنیمبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی عصر امروز (سه‌شنبه، ۱۲ تیرماه) با حضور آیت‌الله «محسن اراکی» دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، «سعید جلیلی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، «عباسعلی کدخدائی» عضو حقوقدان شورای نگهبان، «محسن مومنی‌شریف» رئیس حوزه هنری و جمعی از هنرمندان داخلی و خارجی برگزار شد.

در بخشی از این مراسم از «محمد گلریز» خواننده قطعات ماندگار انقلابی بخاطر تلاش‌های هنری و خانم «معصومی اصل» فعال فرهنگی تقدیر شد.

«محمد گلریز» خواننده انقلابی در این مراسم با تاکید براینکه من عضو کوچکی از جامعه هنری کشور هستم، اظهار داشت: در شرایطی که کشور مورد هجمه فرهنگی آمریکای جنایتکار است معتقدم بخشی از هزینه‌هایی که توسط دشمن برای تخریب انقلاب به کارگرفته می‌‌شود صرف موسیقی‌های مبتذل و بی محتوا شده در حالی که رسانه‌های ما در این رابطه بی موضع هستند.

وی گفت: در لحظات حساسی که توطئه‌های آمریکا را در گوشه و کنار جهان می‌بینیم شرایط ایجاب می‌کند ما نیز به موسیقی‌های حماسی و انقلابی بپردازیم. ما دلمان می‌خواهد کارهای جدیدی بسازیم اما دستگاه‌های فرهنگی حمایت نمی‌کنند.

این خواننده انقلابی پیروزی‌های تاریخی منطقه را مدیون وجود سردار قاسم سلیمانی دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب در همه جلسات تاکید بر سرودهای انقلابی دارند اما نمی‌‌دانم چرا کم توجهی از سوی مسئولین فرهنگی صورت می‌گیرد و یقین دارم خداوند بخاطر کم‌کاری مسئولین درباره سرودهای دفاع مقدس و انقلاب مسئولین را بازخواست خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها