اعلام آمادگی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی در خصوص ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس استان آمادگی خود را مبنی بر ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اعلام کرد.
کد خبر: ۲۹۸۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ - 04July 2018

اعلام آمادگی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی در خصوص ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس در بجنورد، سرهنگ «احیاءمحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در دیدار با «محمود قنبری» مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان به بیان فعالیت های اداره‌‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان پرداخت.

این مسئول در ادامه به ساخت یادمان شهدا در استان و مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی و پیشرفت اقدامات آن اشاره کرد.

در ادامه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی، شهدا و جانبازان را باعث افتخار و سربلندی نظام مقدس اسلامی دانست و گفت: خون شهدا و تداوم راه شهدا ضامن بقای نظام است و ما امنیت و آزادی کشور را مدیون خون پاک شهدا می دانیم.

وی در این دیدار اعلام آمادگی کرد تا بخشی از اعتبارات ادارات استان به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان تخصیص یابد تا ادامه کار ساخت این مرکز فرهنگی سرعت بیشتری پیدا کند.

قنبری همچنین اعلام آمادگی کرد تا تعداد 8 یادمان از 28 یادمان استان که به دلیل نبود اعتبار، ساخت آن انجام نشده بنا به درخواست مبلغی از استان تخصیص پیدا کند تا بتوانیم شروع کار باقی یادمان ها را نیز در دستور کار قرار دهیم.

در پایان قرار شد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گزارشی مکتوب در حوزه اقدامات عمرانی مرکز فرهنگی و یادمان شهدا در استان به مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان ارائه کند تا در جلسه شورای برنامه‌ریزی به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار