ذوالفقاری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

پیگیری‌های دیپلماتیک برای آزادی «سعید براتی» ادامه دارد

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور از پیگیری‌های دیپلماتیک برای آزادی سرباز وظیفه «سعید براتی» خبر داد.
کد خبر: ۲۹۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ - 04July 2018

پیگیری‌های دیپلماسی برای آزادی سرباز وظیفه «سعید براتی» ادامه دارد«حسین ذوالفقاری» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، در خصوص آخرین وضعیت و پیگیری‌ها برای آزادی سرباز وظیفه «سعید براتی» که در مرز‌های شرقی به دست گروه تروریستی جیش‌العدل ربوده شده و به خاک پاکستان برده شده است، اظهار داشت: طبق آخرین اطلاعاتی که وجود دارد این سرباز وطن زنده است و تلاش‌های سیاسی برای آزادی ایشان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پیگیری‌های زیادی در حال انجام است و مقامات وزارت خارجه از تمام ظرفیت‌ها برای رایزنی با وزارت امور خارجه، ارتش و نیرو‌های اطلاعاتی پاکستان استفاده کرده تا بتوانیم سرباز وظیفه سعید براتی را آزاد کنیم و امیدواریم این مجموعه از اقدامات به ثمر بنشیند.

معاون امینتی و انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه موضوع آزادی این سرباز وظیفه از دغدغه‌های ما محسوب می‌شود، گفت: در چند وقت اخیر گروهک تروریستی جیش العدل اعلام کرده‌اند که وی زنده است و در اختیار ما است؛ اما تا کنون شرطی برای آزادی او اعلام نکرده‌اند.

بر اساس این گزارش، در تاریخ 6 اردیبهشت سال‌جاری 12 نفر از مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه به هنگام تعویض پست در منطقه مرزی چاهندو مورد حمله و کمین تروریست‌ها قرار گرفتند؛ در این حادثه 9 نفر شهید و 2 نفر مجروح شدند و سرنوشت سعید براتی در هاله‌ای از ابهام ماند.

گروهک‌ تروریستی جیش‌الظلم مسؤولیت این حمله را به عهده گرفت؛ در این حمله سرباز وظیفه سعید براتی را اسیر کرده‌اند و آن را به خاک پاکستان منتقل کردند. گفته می‌شود که سعید براتی اسیر آنهاست.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار