مدیر عامل انتشارات سوره مهر به دفاع پرس خبر داد؛

فروش یک میلیون جلد کتاب در سوره مهر/ رکورددار فروش کتاب‌های دفاع مقدس هستیم

عبدالحمید قره‌داغی از فروش یک میلیون جلد کتاب توسط انتشارات سوره مهر خبر داد و گفت: ما توانستیم در بحث فروش کتاب‌های دفاع مقدس یک رکورد ایجاد کنیم.
کد خبر: ۲۹۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ - 04July 2018

«عبدالحمید قره‌داغی» مدیر عامل انتشارات سوره مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به انتشار کتاب‌هایی متناسب با 40 سالگی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امسال سوره مهر کارهای خوب و ویژه‌ای متناسب با 40 سالگی انقلاب اسلامی منتشر خواهد کرد، که البته در گذشته نیز این روند وجود داشته است.

وی با تاکید بر اینکه این انتشارات نویسندگان بسیاری را به جامعه معرفی کرده گفت: خوشبختانه سوره مهر به خاطر پیشینه خوبی که در بین اهالی قلم و مخاطبین دارد همواره مورد توجه بوده است. ما در این انتشارات نویسندگان زیادی را معرفی کرده‌ایم و همچنین نویسندگان زیاد دیگری نیز وجود دارند که پتانسیل‌های بالایی در نوشتن دارند که باید معرفی شوند.

مدیر عامل انتشارات سوره مهر تصریح کرد: بهناز ضرابی‌زاده، حمید حسام و بسیار دیگری از نویسندگانی که با سوره مهر فعالیت دارند جایگاه بسیاری خوبی در بین اهالی قلم و مخاطبین پیدا کرده‌اند و برند هستند. به عنوان نمونه کتاب دختر شینا بعد از پنج سال هنوز یکی از پُرفروش‌ترین کتاب‌های ما محسوب می‌شود که نوع قلم نویسنده در این امر بسیار تاثیرگذار است.

قره‌داغی از رکورد سوره مهر با فروش یک میلیون جلد کتاب خبر داد و افزود: سال گذشته سوره مهر با فروش بیش از یک میلیون جلد کتاب توانست در شرایطی که مردم وضعیت اقتصادی مناسبی را نداشتند، رکورد خوبی را به ثبت برساند. همچنین در سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران فروش ما بیش از 50 هزار جلد بود که رقم قابل قبولی است.

وی خاطرنشان کرد: امسال ما در بخش رمان نیز پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم. به عنوان مثال چاپ دوم رمان «برادر انگلستان» علیرضا قزوه به فروش رفته است و در حال حاضر چاپ سوم این کتاب در حال فروش است که نشان می‌دهد خوشبخانه سوره مهر توانسته در همه بخش‌های موفقیت‌های خوبی را کسب کند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار