وصیت‌نامه شهید جمال ظل انوار/ کارى نکنید که قلب امام امت بدرد آید

شهید «جمال ظل انوار» در وصیت‌نامه خود آورده است: «از شما امت مسلمان این تقاضا را دارم که کارى نکنید که قلب امام امت بدرد آید، بدانید که نه خدا راضى است و نه شهیدان از اینکار شما‌ها مى­‌گذرند.»
کد خبر: ۲۹۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰ - 05July 2018

وصیت‌نامه شهید جمال ظل انوار/  کارى نکنید که قلب امام امت بدرد آیدبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «جمال ظل انوار» در تاریخ ۶ تیر ۱۳۳۸ در شیراز چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۱۹ دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه با دو تن از برادرانش (کمال و مهدی) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحيم

روزجمعه ۱۳۶۵/۱۰/۱۲ مکان گردان امام حسین (ع) وصیت خود را با نام خدا شروع می‌کنم، اولا شهادت می­‌دهم جز خداوند یکتا هیچ فرمانروایى بر این جهان لایتناهى حکومتى ندارد و حکومت فقط به­ دست قدرتمند و تواناى او است هر که را خواهد عزیز می‌کند و هر که را که خواهد ذلیل می‌کند و تنها اوست که سزاوار پرستیدن و ستایش است، ثانیا شهادت می­‌دهم که حضرت محمد (ص) بنده خدا و پیغمبر خداست و خاتم الانبیاء است و بعد از آن هیچ­کس سزاوار پیامبرى نمی‌باشد، ثالثا شهادت می‌دهم که على بن ابیطالب (ع) جانشین و وصى پیامبر است و امام اول مسلمین است، رابعا شهادت می‌دهم که امام زمان امام مهدى (عج) است و نایب برحقش امام خمینى است، خامسا شهادت مى­‌دهم که این جنگ، جنگ بین حق و باطل است، در یک­ سو اسلام قرار دارد با یاران اندک و خداى خود و در سوى دیگر کفر و نفاق است.

با تمام نیرو و قدرت خود اعم از امپریالیسم غرب به سرکردگى آمریکا و کمونیست­‌ها و سوسیالیزم شرق به سرکردگى روسیه و صهیونیزم، این‌ غده سرطانى و فرزند ناخلف این­ دو ارتجاع عرب و اسلام بنى‌عباسى به رهبرى صدام که در نوک تیر از کمان در رفته به­ طرف اسلام قرار دارد، تیرى که به­ وسیله آمریکا و شوروى و صهیونیزم ارتجاع عرب کشیده شده و از کمان به­ طرف اسلام رها گردیده. در پایان شهادت می‌دهم که پایانى براى جنگ وجود ندارد جز پیروزى مسلمین.

این وصیت­‌نامه این حقیر جمال ظل­انوار فرزند محمود می‌باشد حال که به آرزوى دیرینه خود رسیدم و خداوند بزرگ، مرگ در رختخواب را به من نپسندید شکر خداوند را به­ خاطر این منت بزرگى که بر من نهاد به­ جا مى­‌آورم و امید من این است که خداوند در ابتدا گناهان من را آمرزیده و سپس من را از این دنیاى فانى برده باشد.

اى مسلمین بدانید که چهره حق درجبهه کاملا ظاهر است و اگر بتوانید خودتان را از جایى که به پاى شما‌ها بند زده رها نمایید و با عزم راسخ به جبهه بیایید کاملا حق برایتان روشن مى­‌گردد. این سخنان با کسانى است که خود را مسلمان می‌نامند ولى هنوز براى این جنگ کارى نکرده­‌اند با شمایى هستم که خودت از همه بهتر خودت را مىِ‌شناسى، کمى فکر کن آیا تاکنون کارى براى این جنگ انجام داده­اى، پیش خودت فکر کن که کسانى درجبهه­‌ها هستند که از اول جنگ در جبهه­‌ها هستند و تمامى سختی­‌هاى آن را لمس نموده­‌اند و هیچ ادعایى نداشته­‌اند.

به­‌ خدا من هر وقت که در برابر این افراد قرار می‌گیرم ازخودم شرمنده و خجل می‌گردم آیا تو می‌توانى خودت را مسلمان بدانى ولى هنوز پاى در جبهه­‌ها نگذاشته باشى. برادر من کمى با خود خلوت نما و درخود فرو رو و ببین که در کجا قرار دارى، شیطان از کدام راه به وجود تو رخنه کرده، ان‌شاءالله که بتوانى این قیودى را که شیطان به پاى تو نهاده بازنمایى و به حق بپیوندى.

مادرم نیز که مدت ۲۷ سال رنج کشیده­اى و سختی­‌ها را تحمل نموده­‌اى و من را به اوج سختی­‌ها بزرگ کردى زبان من از اینکه وصف تو را بگویم الکن است شما به هیچ وجه ناراحت نباشید درخت تناور اسلام براى اینکه ریشه­‌اش قوى بشود و بتواند در طوفان­ه‌اى شرک و کبر و نفاق با قامت استوار و محکم برپا بایستد و در نهایت ثمر شیرینى هم­چون حکومت مهدى (عج) بدهد احتیاج به مایع جان بخشى همچون خون شهید دارد و خدا را شکر نما که، چون فرزند تو را لایق آبیارى این درخت قرارداده است. تنها خواهش و خواسته من از شما این است که هرجا سخنى ازمن به میان مى­‌آید شما بگویید که من به شهادت فرزندم افتخارمى­‌کنم و بر دهان کسانى که مى­‌خواهند اسلام را تضعیف نمایند با سخنان خود مشت محکمى بکوبید.

براى همسر و فرزندانم وصیت­‌نامه جدایى نوشته­‌ام. در پایان از همه برادران و خواهران خود و همه کسانى که من را مى­‌شناختند مى­‌خواهم که اگر هر بدى از من دیده­‌اند من را ببخشند وحلال نمایند و برایم دعا کنند تا خداوند ازگناهان من درگذرد.

از شما امت مسلمان این تقاضا را دارم که کارى نکنید که قلب امام امت بدرد آید، بدانید که نه خدا راضى است و نه شهیدان از اینکار شما‌ها مى­‌گذرند، بدانید که بدرد آمدن قلب امام عزیز مساوى است با زجر کشیدن شهیدان، بدانید که شهیدان زنده­‌اند و به کارهاى شما نظاره دارند و اگر مى­‌خواهید که آن‌ها از دست شما‌ها راضى باشند پیرو امام باشید و او را کمک نمایید.

امام در جایى قرار دارد که تیر از کمان در رفته کفر و نفاق و شرک به­‌ سوى آن درحرکت است، اگر همه با هم باشید این تیر در بین راه به زمین خواهد افتاد و اسلام سربلند و پیروز خواهد گردید و درپایان صورت بدهکاری­‌هاى اینجانب در دفترچه کوچکى که از من باقى مانده است آورده شده است.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدى (عج) حتى کنارمهدى خمینى رانگهدار

سرباز اسلام جمال ظل انوار

۱۳۶۵/۱۰/۱۲»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار