رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

آمریکا هرجا که نتواند سلطه یابد «حقوق‌بشر» را علم می‌کند

«عباس سروری» گفت: هرجا که آمریکا نمی‌تواند سلطه یابد، حقوق‌بشر را علم می‌کند و به بهانه آن دست به جنایت می‌زند و خود را مدافع حقوق‌بشر اعلام می‌کند.
کد خبر: ۲۹۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ - 04July 2018

آمریکا هرجا که نتواند سلطه یابد« حقوق بشر »را علم می‌کند.به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «عباس سروری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان کرمانشاه، اظهار داشت: هفته «بازخوانی حقوق‌بشر آمریکایی» از ششم تا دوازدهم تیرماه بود که سفارشی ارزشمند از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای یادآوری جنایات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت‌کار است.

وی با اشاره به اینکه ردپای آمریکا در تمام جنایاتی که دردنیا به وقوع می‌پیوندد وجود دارد، افزود: در روز ششم تیرماه با دسیسه آمریکا به جان رهبری سوءقصد شد، در روز هفتم تیرماه نیز شهادت آیت‌الله بهشتی و جمع کثیری از یاران امام و همچنین در روز دوازدهم تیرماه ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایرباس ایران توسط ناو آمریکایی، موجب افتخار برای آمریکا شد!

سروری، ترور رئیس زندان اوین و بمباران شیمیایی «سردشت» را از جمله اقدامات با هماهنگی مستقیم استکبار جهانی و آمریکای جنایت‌کار دانست که در ایران و سرزمین‌های اسلامی در حال شکل‌گیری است و گفت: هرجا که آمریکا نمی‌تواند سلطه یابد، حقوق‌بشر را علم می‌کند و به بهانه آن دست به جنایت می‌زند و خود را مدافع حقوق‌بشر اعلام می‌کند.

وی با بیان این‌که این همه جنایت مستقیماً به دست آمریکا در یمن، افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه و بحرین رخ داده است، افزود: آمریکا با گروه‌های تروریستی که خود پرورش داده است؛ آن‌ها را تروریست نمی‌داند، اما کشوری که در حال پیشرفت و رشد علمی و معنوی است را به عنوان تروریست نام می‌برد.

سروری گفت: در این شرایط است که آمریکا برای تسلط پیدا کردن بر کشور‌هایی که سرمایه نفت یا منافع و ذخایر زیر زمینی دارد حضور می‌یابد و در واقع هر جا که ذخایر است روی حقوق‌بشر دست می‌گذارد و جنایات هولناکی به وجود می‌آورد.

وی افزود: امروز هم آمریکا با خروج از «برجام» و به بهانه تحریم که البته ۴۰ سال است دیگران را تشویق به تحریم می‌کند اهداف خود را دنبال می‌کند، اما ایران اسلامی از این دسیسه‌ها و توطئه‌ها سرافراز پیروز آمده و راه پر افتخار خود را ادامه می‌دهد و هیچ اتفاقی برای این نظام نمی‌افتد؛ چرا که کلید وحدت و ولایت و ماندگاری انقلاب شرایطی است که به خویی از آن پیروی می‌کند و ماندگاری انقلاب تا ظهور امام زمان (عج) ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها