قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه:

دفاع مقدس مصداق بارز کار و مدیریت جهادی است

«عبدالرضا عابد» با بیان این‌که کار جهادی یعنی از موانع عبور کردن، موانع بزرگ را کوچک کردن و شوق به کار خوب داشتن، گفت: دفاع مقدس، مصداق بارز کار و مدیریت جهادی است.
کد خبر: ۲۹۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ - 04July 2018

دوران دفاع مقدس مصداق بارز کار و مدیریت جهادی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قزوین، «عبدالرضا عابد» قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه، امروز (چهارشنبه) در آئین معارفه حجت‌الاسلام «مصطفی مجیدی» به‌عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان قزوین، اظهار داشت: در چارچوب قانون به ۲ صورت می‌شود کار کرد؛ یک کار مرسوم اداری است و دوم کار جهادی است؛ کار جهادی به معنای از موانع عبور کردن، موانع بزرگ را کوچک کردن و شوق به کار خوب داشتن است.

وی افزود: دوران دفاع مقدس، مصداق بارز کار و مدیریت جهادی است و بنده از نزدیک شاهد حضور رزمندگان استان قزوین در  مناطق عملیاتی دفاع مقدس بودم که به واقع حماسه‌هایی فراموش نشدنی آفریدند و واقعاًجای این شهدا خالی است که هرچه داریم از این شهداست.

«عابد» تصریح کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری، ما در سازمان اوقاف مسئولیت‌های خطیری داریم که از آن جمله می‌شود به رعایت احکام شرعی و موازین قانونی حوزه وقف، امانت‌داری و عمل به نیات واقفین، هوشیاری و مبارزه با موقوفه‌خواری و طمع‌ورزی به نهاد وقت با همکاری نهاد‌های ذی‌ربط در استان، تبلیغ و پیگیری و توسعه عرصه‌های جدید وقف متناسب با نیاز‌های جامعه، برنامه‌ریزی و تلاش در آبادی و بهره‌وری موقوفات و فراهم کردن و تدارک مراسم‌های فرهنگی برای زائرین در بقاع متبرکه اشاره کرد.

وی از تلاش‌های حجت‌الاسلام «غلامرضا عادل» مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان قزوین تشکر و برای حجت‌الاسلام «مصطفی مجیدی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در مسئولیت جدید آروزی موفقت کرد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار