سردار کرمی:

دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان ناکام خواهند ماند

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: دشمنان نظام و انقلاب بدانند که در رسیدن به اهداف شومشان ناکام خواهند ماند.
کد خبر: ۲۹۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ - 04July 2018

دشمنان قطعا در رسیدن به اهداف شومشان ناکام خواهند ماندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جمع کارکنان یگان‌های ویژه ناجا ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی فرماندهان و کارکنان یگان‌های ویژه سراسر کشور، اظهار داشت: ارتقاء آمادگی جسمانی و عملیاتی باید بیش از پیش در یگان‌های سراسر کشور تقویت شود.

وی با بیان اینکه همه آحاد جامعه وظایف سنگینی را در برابر مقابله با جنگ و عملیات روانی دشمنان بر عهده دارند، افزود: امروز جهان مبهوت پیشرفت‌های خیره‌کننده ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف اعم از علمی، فرهنگی، نظامی، دفاعی و... است و خدا را شاکریم که روز به روز بر میزان پیشرفت‌های نظام و انقلاب افزوده می‌شود.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا ادامه داد: امروز به لطف خداوند متعال، تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و با همت و تلاش شبانه‌روزی جوانان مومن و متعهد ایران اسلامی توانسته‌ایم با به دست آوردن دانش هسته‌ای و قدرت دفاعی که از اعماق دانش و فنون بومی کشور به خروش آمده، دشمن را نا امید و ناکام کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان با نفوذ نرم به دنبال سلطه بر ایران اسلامی هستند که به حول و قوه الهی و با رشادت‌های رزمندگان اسلام بویژه مدافعان حرم نقشه‌های شوم آن‌ها بی‌ثمر خواهد ماند، گفت: طاغوت و طاغوتیان به رهبری آمریکای جنایتکار و همدستانشان سالیان سال به غارت منابع و ذخایر انرژی کشور پرداختند و امروز اظهار فضل می‌کنند! دشمنان نظام و انقلاب بدانند که در رسیدن به اهداف شومشان ناکام خواهند ماند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار