مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان ایلام:

شهدا سرمایه های تمام نشدنی فرهنگ انقلاب اسلامی هستند

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام اظهار داشت: شهدا سرمایه های تمام نشدنی فرهنگ انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۲۹۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ - 04July 2018

گرامی داشت یاد و خاطره شهدا موجب حفظ نظام می شود /// تنظیم ضعیف است// هایپر لینک اشتباه است/// بازخوانی و تنظیم درست///به گزارش دفاع پرس از ایلام، سرهنگ «محمد رضا شرفبیانی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام در جلسه ستاد گرامیداشت شهدای کارمند استان گفت: شهدا سرمایه های تمام نشدنی فرهنگ انقلاب اسلامی هستند و همه وظیفه داریم از این داشته های ارزنده برای اعتلا و حفظ نظام حفاظت کنیم.

وی ادامه داد: حفظ فرهنگ سپاسگذاری از شهدا و خانواده آنها وظیفه همه ما است زیرا موجب تداوم انقلاب و راه شهدا و خدمت بهتر به مردم می شود و باید برای تبیین این فرهنگ ارزشمند و حفظ ارزش های ملی کشور همه تلاش کنیم.

سرهنگ شرفبیانی اظهار داشت: چهارم شهریور ماه به نام روز کارمند نام گذاری شده که بهترین فرصت برای برگزاری یادواره شهدای کارمند است تا به نوعی پاسداشت خون این عزیزان باشیم.

وی در ادامه با توجه به دستورالعمل برگزاری یادواره شهدا گفت: باید یک برنامه منسجم و آبرومند در قالب یک یادواره برای خانواده های این عزیزان برگزار شود.

وی تاکید کرد: برگزاری این یادواره به عنوان یک حرکت ارزشمند باید در سال های بعد تثبیت شود و نمادی در قالب یک تندیس شکیل برای آن طراحی و پوستر آن نیز تهیه شود.

سرهنگ شرفبیانی اظهار کرد: برگزاری برنامه های جانبی نظیر نمایشگاه آثار و خاطرات شهدا را مهم دانست و از همه دستگاه ها خواست تا با هم همکاری داشته باشند و رسانه ها نیز به نحو شایسته ای اطلاع رسانی کنند.

استان ایلام در هشت سال دفاع مقدس بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها