مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

همایش «حجاب و عفاف» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «سید علی‌فتح میرمحمدی» گفت: برای تحقق بخشیدن به برنامه‌ها و منشور حجاب و عفاف، ۲۱ تیرماه همایش «حجاب و عفاف» در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ - 04July 2018

همایش «حجاب و عفاف» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «سید علی‌فتح میرمحمدی» مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، امروز (چهارشنبه) در نشست ستاد «حجاب، عفاف و حقوق شهروندی» با بیان این‌که جمهوری اسلامی بدون حجاب و عفاف محتوا ندارد، اظهار داشت: باید در مورد حجاب و عفاف ملزم به حکم قانون و شرع باشیم.

وی افزود: گردشگران و افراد خارجی که به کشور می‌آیند حتی با این‌که اعتقاد قلبی به موضوع عفاف و حجاب ندارند، اما حجاب و عفاف را طبق قانون جمهوری اسلامی رعایت می‌کنند.

میرمحمدی ضمن تاکید بر این‌که یک مسلمان باید هدف نهایی آن حفظ، رعایت و صیانت از عفاف و حجاب بر اساس قانون و حدود شرعی باشد، تاکید کرد: از ۱۶ تیرماه از طریق چک لیست‌های ۱۰ گانه، حقوق شهروندی و ۹ گانه حجاب و عفاف در همه دستگاه‌های اجرایی کار ارزیابی شاخص‌ها آغاز می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تحقق بخشیدن به برنامه‌ها و منشور حجاب و عفاف، ۲۱ تیرماه همایش «حجاب و عفاف» در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار