تقدیر از معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار آذربایجان شرقی

مشاور وزیر کشور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران از زحمات و تلاشهای «صمد علی بیگلو» معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی قدردانی کرد.
کد خبر: ۲۹۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ - 04July 2018

تقدیر از معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار آذربایجان شرقیبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، «غلامرضا یاوند عباسی» مشاور وزیر کشور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران در جلسه مسئولین هماهنگی امور ایثارگران دستگاههای اجرایی استان و فرمانداریها از زحمات و تلاش های «صمد علی بیگلو» معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و هماهنگی و پی گیری امور مرتبط با ایثارگران قدردانی کرد.

در متن لوح سپاس آماده است:

جناب آقای صمد علی بیگلو
مشاور محترم ایثارگران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی

سلام علیکم
عظمت و فداکاری عزیزان ایثارگر و شهدای گرانقدر در همیشه تاریخ و بلندای عزت و افتخار باقی خواهد ماند، بزرگوارانی که با خلوص نیت و قلبی آکنده از ایمان و شور به دفاع مقدس از میهن اسلامی و اطلاعت از ولایت امر و رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) پرداختند.

بی گمان توجه جنابعالی به فرهنگ ایثار و شهادت، ایثارگران و یادگاران آنان، مرضی حضرت احدیت و ذخیره آخرت خواهد بود.

لذا ضمن قدر دانی از تلاشهایتان در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و هماهنگی و پیگیری امور مرتبط با ایثارگران، دوام توفیق شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.

غلامرضا یاوند عباسی
مشاور وزیر کشور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار