مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه:

شهدا در راه حراست از آرمان‌های انقلاب گام برداشتند

حجت الاسلام «هادی عسگری» در مراسم گرامیداشت شهیدان گرانقدر «کیومرث آقایی و یدالله چشم میشی» گفت: شهدا در راه حراست از آرمان‌های انقلاب گام برداشتند.
کد خبر: ۲۹۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶ - 04July 2018

شهدا در راه حراست از آرمان‌های انقلاب گام برداشتند.به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «هادی عسگری» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به همراه فرماندار کرمانشاه در مراسم گرامیداشت شهیدان گرانقدر «کیومرث آقایی و یدالله چشم میشی» حضور یافتند.

 عسگری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خلیج‌فارس در 12 تیرماه 67، گفت: دشمنان همیشه در حال طرح‌ریزی و خدعه علیه ایران اسلامی هستند و به حمدالله همیشه شکست خورده اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه افزود: حمله ناو آمریکایی در سال 67 به هواپیمای مسافربری ایرانی نتیجه ضعف و ناتوانی آن‌ها در کنترل و به‌ زانو درآوردن این نظام مقدس اسلامی است.

عسگری با بیان این مطلب که شهدا مایه سربلندی نظام هستند، اظهار داشت: شهدا در راه حراست و دفاع از آرمان‌های انقلاب و مردم، ایثار کرده و از خود گذشتند.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که خانواده‌های شهدا یادگاران شهدا هستند، خاطرنشان کرد: جامعه ایثارگری ما الگوی رفتاری و اخلاقی خوبی برای دیگر اقشار جامعه در رویارویی با مسائل و مشکلات هستند و این عزیزان با صبر و استقامت در برابر تمام مشکلات ایستادگی کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در پایان چنین مراسمی را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن شهدای والامقام به اقشار مختلف جامعه دانست.

گفتنی است شهیدان معظم «کیومرث آقایی و یدالله چشم میشی» در 12 تیرماه 67 در حمله ناو آمریکایی به هواپیمای ایرباس متعلق به جمهوری اسلامی ایران در آب‌های نیل گون خلیج‌فارس به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار