فرمانده سپاه آمل تاکید کرد؛

ضرورت برگزاری کارگاه های آموزشی برای مقابله با بدحجابی توسط مسئولین

فرمانده سپاه آمل گفت: دستگاه های اجرایی برای مقابله با بدحجابی نسبت به آموزش و برگزاری کارگاه های آموزشی اقدام کنند.
کد خبر: ۲۹۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳ - 04July 2018
ضرورت برگزاری کارگاه های آموزشی برای مقابله با بدحجابی توسط مسئولینبه گزارش دفاع پرس از ساری، «بهروز عیسی زاده» فرمانده سپاه آمل عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با بیان اینکه همزمان با گرامی داشت هفته عفاف و حجاب برنامه های گسترده ای در جهت ترویج مقابله با بدحجابی و بی حجابی در آمل از سوی مدیران به اجرا درآید، اظهار داشت: متاسفانه اکنون وضعیت حجاب در این شهرستان نسبت به سایر شهرهای استان در جایگاه مناسبی قرار ندارد.
 
وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی برای مقابله با بدحجابی نسبت به آموزش و برگزاری کارگاه های آموزشی اقدام کنند.
 
عیسی زاده با تاکید بر اینکه طلاق در خانواده یکی از عواملش به بدحجابی و عدم رعایت عفت برمی گردد، افزود: آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی دو ارگان مهم برای ترویج فرهنگ حجاب و مقابله با بدحجابی هستند که توقع بالایی از آنها می رود.
 
فرمانده سپاه آمل با بیان اینکه دستگاه های مرتبط با تشکیل کارگاه های آموزشی و تخصصی نسل امروز را به حجاب سوق دهند، عنوان کرد: این شهرستان با وجود تلویزیون های تبلیغاتی در این عرصه گام اساسی بر نداشتند در حالی که می توان از این ابزار در امر عفاف و حجاب تبلیغات گسترده ای پرداخت.
 
وی به حضور تورهای گردشگری در آمل گفت: برخی از این تورها با وضعیت نامناسبی وارد این شهرستان می شوند که شایسته مردم حماسه ساز آمل نیست؛ ضرورت دارد حوزه گردشگری به حضور این تورها که برخی مجوز ندارند نظارت و کنترل داشته باشند.
 
عیسی زاده با بیان اینکه باید جلوی فروش پوشاک و البسه غیر اسلامی و نامناسب در فروشگاه ها گرفته شود، افزود: اکنون گروه جهادی بسیجی کارگاه تخصصی آموزشی عفاف و حجاب در یکی از شهرک های مسکونی آمل در حال اجراست که بزودی به صورت همگانی در سطح شهر اجرایی می شود.
 
«رضا حضرتی» رئیس دادگستری آمل نیز در این جلسه با بیان اینکه در این شهرستان راه اندازی برخی دادگاه لازم است، بیان کرد: با توجه به انباشتگی پرونده زیاد هم اکنون  170 شعبه حقوقی وجود دارد که به رسیدگی آنها پرداخته می‌شود.
 
حضرتی با تاکید بر اینکه ایجاد سلامت فرهنگی و آموزش کاهش آسیب های اجتماعی حجم کار دستگاه قضایی را کمتر و کنترل می کند، گفت: با وجود این حجم پرونده به جای بکارگیری 66 قاضی، 43 قاضی به کار رسیدگی پرونده و قضاوت می ‌پردازند.
 
وی افزود: اکثر طلاق‌های توافقی در دادگاه ها در امر ارتباط است که به مساله هر دو طرف بر می گردد.
 
«امیر امیرنیا» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل نیز گفت: امسال دو واقعه مهم چون برگزاری کنگره ملی میرقوام الدین مرعشی، همایش حماسه اسلامی ششم بهمن را با هماهنگی اعضای شورای فرهنگ عمومی دستور کار داریم.
 
امیرنیا یادآور شد: همچنین رسیدگی به واگذاری تولیت میربزرگ، تنظیم سیستم صوتی سطح شهر، ساماندهی گلزار شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و المان مشاهیر و مفاخر آمل از دیگر برنامه های این شورا است.
 
انتهای پیام/
 
نظر شما
پربیننده ها