ادای احترام سرپرست جدید فرمانداری اهواز به مقام شامخ شهدای خوزستان

«جمال عالمی نیسی» سرپرست جدید فرمانداری شهرستان اهواز در اولین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدای اهواز ضمن زیارت قبور شهدای 8 سال دفاع مقدس، با مقام شامخ شهدا تجدید بیعت کرد.
کد خبر: ۲۹۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲ - 04July 2018

ادای احترام سرپرست جدید فرمانداری اهواز به مقام شامخ شهدای خوزستانبه گزارش دفاع پرس از اهواز، «جمال عالمی نیسی» سرپرست جدید فرمانداری شهرستان اهواز امروز چهارشنبه 13تیرماه و در اولین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدای اهواز ضمن زیارت قبور شهدای 8 سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای حادثه تروریستی حله به ادای احترام و تجدید بیعت با مقام شامخ شهدا پرداخت.

وی با اهدا شاخه های گل و غبار روبی از مزار شهدای شاخص استان بر ادامه راه این عزیزان تاکید و اظهار داشت: همه این مسئولیت ها، کرسی ها و امنیت موجود مرهون و مدیون خون همین شهداست و همه ما باید با تکیه بر همین اصل به وظایف خود عمل کنیم که شرمنده شهدا نشویم.

عالمی نیسی افزود: خوزستان و کلانشهر اهواز بعنوان پایتخت دفاع مقدس وظیفه و رسالت دو چندانی در باب ترویج و انتقال این فرهنگ دارند و این مسئولیت ما را سخت تر می کند و امیدواریم که بتوانیم خادمین خوبی برای این استان قهرمان پرور باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها