اعلام مراتب تقدیر مقام معظم رهبری از حرکت شایسته امام جمعه خرمشهر

حجت‌الاسلام سید«عبدالنبی موسوی» از نزدیک پیگیر رفع مشکل مردم خرمشهر شدند و لحظاتی را نیز به جوشکاری لوله پرداختند که این حرکت مورد توجه مردم، رسانه ها و البته عنایت مقام معظم رهبری واقع شد.
کد خبر: ۲۹۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴ - 04July 2018

اعلام مراتب تقدیر مقام معظم رهبری از حرکت شایسته امام جمعه خرمشهربه گزارش دفاع پرس از اهواز، حضور حجت‌الاسلام سید «عبدالنبی موسوی» امام جمعه خرمشهر در کنار تلاشگران عرصه خدمت که در حال کار شبانه روزی و جوشکاری برای تکمیل خط لوله غدیر و آبرسانی به خرمشهر و آبادان هستند و دست به کار شدن ایشان سوژه جالبی شد که با استقبال مردم و رسانه‌ها مواجه شد.

در همین راستا، دفتر مقام معظم رهبری با ارسال پیامی، مراتب تقدیر امام خامنه ای، فرماندهی کل قوا را به امام جمعه خرمشهر ابلاغ کردند.

خاطر نشان می شود؛ به دنبال پدید آمدن مشکل جدی برای آب شرب مردم خرمشهر و آبادان، امام جمعه خرمشهر ضمن حضور در کنار کارگران تعمیر خط لوله و جوشکاری لوله‌ انتقال آب، از نزدیک پیگیر رفع مشکل مردم منطقه شدند و لحظاتی را نیز به جوشکاری لوله پرداختند که این حرکت مورد توجه مردم، رسانه ها و البته عنایت مقام معظم رهبری واقع شد.

این خط لوله با مشارکت جهادی قرارگاه خاتم الانبیا روز 15 تیر ماه به بهره برداری نهایی می رسد و آب شرب مورد نیاز شهرهای خرمشهر و آبادان را تامین خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار