نمایشگاه نقاشی «چشم‌های محسن» افتتاح شد

نمایشگاه نقاشی صادق اکبری با عنوان «چشم های محسن» با حضور مسئولین و هنرمندان ایلامی افتتاح شد.
کد خبر: ۲۹۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ - 05July 2018

نمایشگاه نقاشی « صادق اکبری »با عنوان « چشم‌های محسن» افتتاح شد

به گزارش دفاع پرس از ایلام، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه نقاشی روز گذشته با حضور صادق اکبری و مسئولین استانی و هنرمندان در گالری سوره حوزه هنری ایلام برگزار شد.

صادق اکبری در این مراسم ضمن ابراز خشنودی از فضای نمایشگاه، حضور هنرمندان و مسئولین و اصحاب هنر را در این مراسم مناسب ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه نقاشی، 40 اثر به نمایش درآمده است، گفت: این تابلوهای نقاشی با موضوع و محوریت ارزش‌های دفاع مقدس، ایثار و شهادت و مدافعان حرم به‌ویژه شهید محسن حججی در معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفته است.

اکبری بابیان اینکه وجه‌تسمیه نمایشگاه چشم‌های محسن درواقع پرداختن به شهادت مظلومانه شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم است، یادآور شد: هنر به‌ویژه هنر نقاشی نقش مهمی در راستای انتقال مفاهیم ارزشی به‌ویژه دفاع مقدس به نسل جوان دارد.

وی در پایان از عموم مردم برای دیدن از این نمایشگاه که در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 10 صبح تا 6 عصر در نگارخانه سوره حوزه هنری ایلام واقع در خیابان پاسداران به مدت یک هفته از 13تا 20تیرماه می توانند، مراجعه کنند

نمایشگاه «چشم های محسن» با همکاری مدیریت هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام و حوزه هنری استان دایر است.

در ابتدای این مراسم از این هنرمند ارزشی توسط مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با اهدا لوح سپاس  تقدیرشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار