دعوت عضو پارلمان رژیم صهیونیستی از بن‌سلمان برای سفر به فلسطین اشغالی

یک نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی از محمد بن سلمان ولیعهد سعودی دعوت کرد تا از انور سادات رئیس جمهور اسبق مصر الگوبرداری کرده و به فلسطین اشغالی سفر کند.
کد خبر: ۲۹۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ - 05July 2018

دعوت عضو پارلمان رژیم صهیونیستی از بن‌سلمان؛ ولیعهد سعودی از انور سادات الگو بگیردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، «یوسی یونا» نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی در پیام خود خطاب به محمد بن سلمان ولیعهد سعودی گفت: زمان آن فرا رسیده است که سران کشورهای غربی «گام های شجاعانه ای» بردارند.

وی از ولیعهد سعودی خواست تا همانطور که انور سادات رئیس جمهور اسبق مصر انجام داد؛ در پارلمان رژیم صهیونیستی سخنرانی کند.

یونا در دعوت خود از محمد بن سلمان به زبان عربی گفت: هرج و مرج منطقه فرصتی تاریخی برای ساختارسازی دوباره خاورمیانه ایجاد کرده است.

وی همچنین از کشورهای به اصطلاح «میانه روی» غرب خواست تا طرح سازش عربی را به عنوان نقطه از سرگیری مذاکرات سازش فراگیر بار دیگر مطرح کنند.

یک هفته پیش، روزنامه صهیونیستی «اسیرائیل الیوم» نزدیک بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشت: مصر، امارات، عربستان و اردن طرح سازش آمریکایی موسوم به «معامله قرن» را پذیرفته اند.

دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درحال بازاریابی برای طرح خود موسوم به معامله قرن است که به گفته ناظران سیاسی، کارشناسان و مسئولان فلسطینی، هدف از آن از بین بردن مسئله فلسطین است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها