فرمانده سپاه شهرستان چابهار خبر داد؛

برگزاری اردوی حلقه های ویژه صالحین طرح مساجد محور در چابهار

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: اردوی یک روزه جهت ارتقاء سطح فرهنگی و کار تربیتی با هدف جذب نوجوانان به مساجد در شهرستان چابهار برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ - 05July 2018
اردوی حلقه های ویژه صالحین طرح مساجد محور در چابهار برگزارشدبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، سرهنگ پاسدار «محمد علی پور احمدیان» فرمانده سپاه شهرستان چابهار اظهار داشت: اردوی حلقه‌های ویژه (شهید سبیل اخلاقی) طرح مساجد محور با همت معاونت تعلیم و تربیت سپاه شهرستان چابهار با حضور برادران بسیجی مساجد شیعه و سنی در مسجد دانشگاه دریانوردی  این شهرستان  برگزار شد.
 
وی با اشاره به این مطلب که هدف از برگزاری اردوی ویژه حلقه‌های صالحین، توانمندسازی سرگروه‌های حلقه های صالحین است، افزود: اردوی یک روزه در غالب توانمندسازی سرگروه‌های ویژه، برگزارشد که یکی از اولویت‌های برنامه دوم ما توانمندسازی سرگروه‌های حلقه های صالحین است.
 
پور احمدیان بیان کرد: مرحله اول گام توانمندسازی سرگروه‌ها بود، باید سرگروه‌ها را از لحاظ علمی و بصیرتی توانمند می‌کردیم که بهترین راه برگزاری اردوی تفریحی و آموزشی ویژه برادران بسیجی عضو پایگاه های مقاومت بسیج مساجد بود.
 
فرمانده سپاه شهرستان چابهار اظهار داشت: اردوی یک روزه جهت ارتقاء سطح فرهنگی و کار تربیتی جوانان و نوجوانان بسیجی  با محوریت معاونت تعلیم و تربیت سپاه شهرستان چابهار با هدف جذب نوجوانان به مساجد برگزار شده است.
 
این مسئول تصریح کرد: این برنامه با حضور ۱۷۰ نفر از جوانان و  نوجوانان مساجد اهل تشییع  و تسنن سطح شهرستان چابهار حضور داشتند که  در این اردو به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، تربیتی و هنری پرداختند.
 
وی تشکیل حلقه‌های ۲۵ نفره  شجره طیبه صالحین با موضوع اخلاقی و کلاس داری با محتوای تربیتی را یکی از برنامه های مهم و اثر گذار، در بین شرکت کنندگان در این اردوی یک روزه  عنوان کرد.

پور احمدیان اجرای  فینال مسابقه بردار بدو  در لب ساحل را یکی از برنامه های جذاب و بانشاط ورزشی  اجرا شده در این اردو برشمرد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: حضور  شرکت کنندگان در  نماز جماعت مغرب، حضور افراد در باشگاه ملوانان جهت اجرای برنامه  جنگ  شادی  و اهدای هدایا به نفرات برتر مسابقات فرهنگی و ورزشی را از دیگر برنامه های اجراشده  در این اردو عنوان کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار