استاندار کرمانشاه:

خروج امریکا از برجام مایه ذلت است

استاندار کرمانشاه خروج آمریکا از برجام را مایه ذلت نظام بین الملل دانست و گفت: آمریکا فکر می کرد با خروج از برجام، ایران نیز خارج خواهد شد ولی این تصور آنها با تدبیر و درایت مسئولان نظام غلط از آب در آمد و ایران نشان داد در نظام بین الملل یک کشور متعهد است.
کد خبر: ۲۹۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ - 05July 2018

خروج امریکا از برجام مایه ذلت استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه امروز (پنج شنبه) در جلسه اخلاق مدیران استان که در مسجد سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تهدیدهای مکرر آمریکا به تحریم شرکا تجاری و منابع درآمدی کشور یک جنگ روانی است و راه مقابله با این جنگ  هوشیاری و مدیریت صحیح مدیران اجرایی است.

استاندار کرمانشاه خروج آمریکا از برجام را مایه ذلت در نظام بین الملل دانست که براساس تصورات و اطلاعات غلطی که سازمان منافقین و جان بولتن از اوضاع ایران دارند، شکل گرفته است.

وی در ادامه گفت: آمریکا فکر می کرد با خروج از برجام، ایران نیز خارج خواهد شد ولی این تصور آنها با تدبیر و درایت مسئولان نظام غلط از آب در آمد و ایران نشان داد در نظام بین الملل یک کشور متعهد است.

بازوند با اشاره به جنگ روانی دشمن بعد از برجام گفت: کشور ما در دهه 60 شرایطی به مراتب سخت تر از این روزها داشته که با پشتیبانی مردم از آنها سربلند بیرون آمده است.

وی مردم را بزرگترین سرمایه اجتماعی کشور برشمرد و گفت: مردم هر زمان نظام را در معرض تهدید دیدند برای پشتیبانی و همراهی به میدان آمدند لذا باید قدر این سرمایه عظیم را بدانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها