دیدار فرماندار همدان با خانواده شهیدان «محمدهاشم و مسعود رستمی»

«علی تعالی» با حضور در منزل شهيدان «محمدهاشم و مسعود رستمی» با خانواده اين شهدای والامقام دیدار کرد.
کد خبر: ۲۹۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ - 05July 2018

دیدار فرماندار همدان با خانواده شهیدان «رستمی»به گزارش خبرنگار دفاع پرس از همدان، «علی تعالی» فرماندار شهرستان همدان با حضور در منزل شهیدان «محمدهاشم و مسعود رستمی» با خانواده این شهدای والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

تعالی در این دیدار، مطالعه وصیت‌نامه شهدای گران‌قدر دوران هشت سال دفاع مقدس را بسیار قابل توجه و مهم دانست و اظهار داشت: شهدا در سنین نوجوانی و جوانی با وجود سن و سال کم، وصیت‌نامه‌هایی را نوشته‌اند که مانند توصیه‌های علما و بزرگان دینی است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از پدران و مادران شهدای والامقام برای تربیت چنین فرزندانی، اضافه کرد: بدون‌شک تربیت چنین فرزندانی در خانواده‌هایی متدین و پاک شکل گرفته که امام حسین (ع) را مقتدای خود دانسته و در راه اسلام از خون و جان خود گذشتند.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به این‌که برخی از جنبه‌های زندگی و شهادت این شهدای عزیز بسیار جالب و قابل تأمل است، یادآور شد: وابستگی شهیدان رستمی به خانواده و نیز نحوه شهادت و بازگشت پیکر مطهرشان بعد از چند سال چشم انتظاری، از نکات مهم زندگی این شهیدان است.

خاطرنشان می‌شود، شهیدان رستمی در روز ۳۰ بهمن‌ماه سال ۱۳۶۴ در منطقه «فاو» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند اما پیکر مطهرشان در آن منطقه بر جای ماند تا اینکه به همت کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکر مطهرشان پس از سال‌ها دوری از وطن به زادگاه‌شان بازگشت و در جوار دیگر همرزمان خود در گلزار شهدای شهر همدان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها