استاندار مازندران:

۳۴۰ هزار مازندرانی دارای بیمه اجباری هستند/ محرومیت زیر سرسبزی مازندران مغفول مانده است

«محمد اسلامی» با اشاره به ایجاد ۱۰ هزار شغل جدید در استان، گفت: در حال حاضر ۳۴۰ هزار نفر دارای بیمه اجباری هستند و تلاش می‌شود تا از تعطیلی واحد‌های تولیدی و بیکاری کارگران جلوگیری شود.
کد خبر: ۲۹۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ - 05July 2018

۳۴۰ هزار مازندرانی دارای بیمه اجباری هستند/ محرومیت زیر سرسبزی مازندران مغفول مانده استبه گزارش دفاع پرس از ساری، «محمد اسلامی» استاندار مازندران امروز (پنج‌شنبه) در جلسه شورای اداری استان که با حضور «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با اشاره به پیگیری‌های مسائل مربوط به استان مازندران از سوی وزیر ارتباطات، اظهار داشت: مردم استان وفادار به انقلاب بوده و در همه صحنه‌ها به صورت شایسته حضور داشته‌اند.

وی افزود: استان مازندران دچار عقب‌ماندگی بوده است؛ زیرا محرومیت در زیر سرسبزی آن مغفول مانده است و باید برای اشتغال و تولید آن گام‌های اساسی برداشت.

استاندار مازندران تصریح کرد: مازندران رتبه اول و بیشترین سهم را در حوزه دانش بنیان دارد و ایجاد فرصت‌های شغلی برای فارغ‌التحصیلان، از نیاز‌های اساسی استان به شمار می‌رود.

وی افزود: باید برنامه توسعه متناسب با سیاست‌های کلی نظام و سند چشم انداز اتخاذ و یک نقشه راه برای استان طراحی شود، از این‌ رو اتاق فکری در استان ایجاد شده است.

اسلامی یادآور شد: علاوه بر تهیه نقشه راه، برای توسعه زیرساخت‌ها نیز در استان گام برداشته شده و در ۲ سال گذشته با اقدام ویژه و جهادی، به محور‌های اصلی استان توجه شده است که در همین راستا اولین جاده چهار بانده استان در «فیروزکوه» به بهره‌برداری رسید.

استاندار مازندران، تاکید کرد: سیستم حمل و نقل استان باید از خودرومحور به حمل و نقل ریلی و هوایی تغییر یابد و برای توسعه صنعت حمل و نقل ریلی و هوایی اقدام شده و در این زمینه پروژه جدید ریلی نیز در حوزه استان طراحی شده است و امیدواریم با اجرای آن بخشی از زیرساخت‌های حمل و نقل استان تکمیل شود.

اسلامی با اشاره به وجود سه فرودگاه در استان مازندران ادامه داد: همچنین بنادر استان نیز ظرفیت قابل ملاحظه‌ای دارند و می‌توان از این ظرفیت‌ها برای توسعه استان بهره برد.

وی خواهان توسعه اقتصاد دریا محور در استان شد و گفت: در این زمینه اسکله نفتی نکا فعال شد و سوآپ نفتی در آن انجام می‌شود.

وی پایدارسازی تولید و اشتغال را امری مهم برشمرد و گفت: حدود ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سال قبل در حوزه‌های مختلف تولید ارائه شده و این طرح سبب ایجاد اشتغال جدید شده است.

اسلامی با اشاره به ایجاد ۱۰ هزار شغل جدید در استان افزود: در حال حاضر ۳۴۰ هزار نفر دارای بیمه اجباری هستند و تلاش می‌شود تا از تعطیلی واحد‌های تولیدی و بیکاری کارگران جلوگیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار