سردار کوثری:

باید با هم‌افزایی تهدیدات پیچیده دشمن را خنثی کنیم

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله با تاکید بر لزوم برخورد صادقانه با مردم گفت: پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و نیروهای مسلح باید با هم‌افزایی و استفاده از تجربیات خود تهدیدات پیچیده دشمن را که امروز جامعه اسلامی را هدف قرار داده، خنثی کنند.
کد خبر: ۲۹۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ - 05July 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار «محمد کوثری» جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله در همایش فرماندهان گردان های دوران دفاع مقدس تهران، اظهار داشت: انتظار داریم که پیشکسوتان دفاع مقدس با کمک فکری و برقراری تعاملات موثر اینگونه مراسمات را با عمق بیشتر و کیفیت روز افزون برگزار کنند.

وی با بیان اینکه هر چه جلوتر می رویم دشمنان ما پیچیده تر از گذشته برخورد می کنند، افزود: پیشکسوتان دفاع مقدس اعم از سپاه، ارتش، جهاد و بسیج باید گردهم آیند و با بیان نظرات و دیدگاههای خود و استفاده از تجربیات، تهدیدات پیچیده دشمن را خنثی کنند.

سردار کوثری با اشاره به اینکه ما در دوران دفاع مقدس برای تصاحب شغل به میدان نیامدیم افزود: ما آمدیم که در حد توان و مقدورات خود امام و مردم را یاری دهیم و دامنه این کمک رسانی نیز حتی دولت را هم در برمی گیرد چرا که دولت در جهت سیاست های کلان حاکمیت اسلامی حرکت می کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان دائما مشغول توطئه هستند چراکه از جمهوری اسلامی سیلی خورده اند، تصریح کرد: اگر آمریکایی ها به اندازه ۵ دقیقه احساس می کردند که می توانند بیایند و بر ما غلبه کنند، قطعا این کار را می کردند اما آنها این توان را ندارند و می دانند اگر چنین خطایی را مرتکب شوند بلایی به سرشان می آید که اندک آبرویشان هم از بین خواهد رفت.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله گفت: امروز دشمنان می خواهند از نواحی داخلی و از درون جامعه به ما ضربه بزنند که ما باید با کمک یکدیگر و به میدان آمدن و استفاده از تجارب ارزنده، کم هزینه ترین راهها را برای مقابله با تهدیدات انتخاب کنیم.

وی برخورد صادقانه، مخلصانه، هوشمندانه و تکریم مردم را یکی از مهمترین راه های مقابله با تهدیدات فعلی در جامعه عنوان کرد.

انتهای پیام/۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار