مسئول روابط عمومی قرارگاه «قدس» سپاه:

بسیجی «عابد گمشادزهی» به جمع شهدای مدافع وطن پیوست

«قاسم حسن‌زاده» از به شهادت رسیدن «عابد گمشادزهی» از بسیجیان استان سیستان و بلوچستان که در درگیری با تروریست‌ها مجروح شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۲۹۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ - 05July 2018

یکی از مجروحان حادثه تروریستی میرجاوه به شهادت رسیدبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، «قاسم حسن‌زاده» مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، اظهار داشت: «عابد گمشادزهی» از بسیجیان استان سیستان و بلوچستان که در درگیری با تروریست‌ها در میل ۹۶ مجروح شده بود، امروز به شهادت رسید.

وی افزود: پیکر این بسیجی شهید، فردا (جمعه) در «میرجاوه» تشییع و خاکسپاری می‌شود.

حسن‌زاده تصریح کرد: بامداد پنجم تیرماه یک تیم تروریستی وابسته به گروهک‌های تکفیری از منطقه «تهلاب» میرجاوه (میل ۹۶) قصد نفوذ به عمق خاک جمهوری اسلامی ایران و انجام اعمال خرابکارانه و تروریستی را داشتند که با هوشیاری رزمندگان مستقر در منطقه مرزی، ناکام و پس از درگیری و دادن تلفات متواری شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات تروریستی، ۲ نفر از بسیجیان اهل‌ سنت و یک نفر از پاسداران قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به شهادت رسیدند.

مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: همچنین در این درگیری و تبادل آتش بین رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و تروریست‌ها، سه تروریست تکفیری به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند و مابقی آنان نیز به عمق خاک پاکستان گریختند.

خاطرنشان می‌شود، «میرجاوه» در ۷۵ کیلومتری شرق زاهدان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار