دهمین روز بستری شیخ «عیسی قاسم»/ برپایی مجالس دعا در بحرین

درحالی که دهمین روز از زمان بستری شدن شیخ عیسی قاسم سپری می‌شود، مردم بحرین همچنان به برگزاری مراسم دعا برای سلامتی وی ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۲۹۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ - 05July 2018

دهمین روز بستری شیخ «عیسی قاسم»/برپایی مجالس دعا در بحرینبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، ساکنین مناطق مختلف بحرین از جمله الدراز منطقه محل سکونت آیت الله شیخ عیسی قاسم امشب نیز برای سلامتی شیخ مجالس دعا بپا کرده و برای بازگشت سلامت ایشان دست به دعا بر می دارند.

آیت الله شیخ عیسی قاسم که از خرداد ۱۳۹۶ در منزلش در محاصره نیروهای نظامی بسر می برد یکشنبه گذشته در پی وخامت شدید اوضاع سلامت توسط آمبولانسی تحت پوشش امنیتی به یکی از بیمارستان های بحرین منتقل شده وطبق نظر پزشکان پس از عمل جراحی تا کنون در بیمارستان بستری است.

به گفته پزشکان شیخ دچار شکستگی در استخوان های لگن، خونریزی چشم و تورم و آب آوردن مفاصل بوده است و در خصوص بیمارهای مبتلا به پیشین نیز نیازمند درمان و معالجه منظم و مستمر است.

اهالی منطقه الدراز محله سکونت آیت الله شیخ عیسی قاسم که از خرداد ۱۳۹۵ درپی اقدام بحرین به سلبت تابعیت و محاکمه شیخ محاصره بسر می برند در طی ۱۰ شب گذشته به همراهی مردم مناطق دیگر در مساجد و حسینه های مجالس دعا برپا نموده و شفای رهبر و مرجع خود را از خداوند خواستارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار