نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

دشمن با آشوب واغتشاش به دنبال ایجاد تفرقه و شکاف در جامعه است

آیت الله «سید احمد میرعمادی» فشار از بیرون و اعتراض از درون را سیاست امروز دشمن دانست و گفت: دشمن با ایجاد آشوب واغتشاش به دنبال تفرقه افکنی وشکاف در جامعه است.
کد خبر: ۲۹۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ - 06July 2018

 

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، آیت‌الله «سیداحمد میرعمادی» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان خرم‌آباد  که  در مصلای الغدیر این شهرستان این شهرستان برگذار شد، با اشاره به مناسبت‌های هفته، به ۱۷ تیر سالروز انعقاد پیمان سعدآباد اشاره کرد وگفت :  در زمان رضاخان، پیمانی بین انگلیس با چهار کشور ایران، ترکیه افغانستان و عراق منعقد شد اما این پیمان در راستای تامین منافع استعماری دولت انگلیس بوده است.

وی  با اشاره به  نتابج پیمان سعدآباد گفت: در نتیجه این قرارداد قسمتی از خاک ایران اسلامی- آرارات - به ترکیه داده شد و نصف شط‌ العرب به عراق واگذار شده تا کشتی‌های انگلیس به راحتی از عراق عبور کنند.

وی با ذکر این مطلب که پیمانی که کشورهای اروپایی تنظیم می‌کنند فقط به نفع منافع آنهاست، اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس عراق آمد قسمتی از خاک ایران اسلامی را گرفت اما مردم در سایه اسلام نگذاشتند یک وجب در اختیار دشمن بماند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به ۱۸ تیر روز غائله آشوب در تهران اشاره و با بیان اینکه مردم در ۲۳ تیر پاسخ آنان را دادند، یکی از برنامه‌های طراحی شده دشمن را ایجاد آشوب اعتراض و اعتصاب در کشور برشمرد و گفت: دشمن با آشوب و اغتشاش به دنبال ایجاد شکاف در جامعه است.

 

امام‌ جمعه خرم‌آباد، با بیان اینکه  فشار از بیرون و اعتراض از درون  سیاست امروز دشمن است، افزود: دشمن با بزرگنمایی مشکلات سعی در نا امیدی مردم وایجاد شکاف بین آنها ومسئولین دارد ولی   خدا را شاکریم که ملت ایران بیدار است وآگاهانه در  صحنه حضور دارد.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به موضع‌گیری صریح رئیس‌جمهور در برابر آمریکا، خاطرنشان کرد: این موضع نشان داد دولت و ملت با تبعیت از رهبری در برابر زورگویی آمریکا خواهد ایستاد، کما اینکه آمریکا هنوز سیاست نظام ما را نشناخته است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه پاسخ ایران همیشه مقتدرانه و هوشمندانه بوده است، اضافه کرد: اگر نفت ایران از تنگه هرمز صادر نشود نفت هیچ کشوری از این تنگه صادر نخواهد شد.  آمریکا یادش رفته  است قایق‌های تندروی ایران چه بلائی بر سرش آورند این در حالی‌است که امروز قایق‌های تندروی ما قویتر حضور دارند.

آیت‌الله میرعمادی همچنین با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) افزود: دوران زندگی امام صادق (ع) عصر شکوفایی معارف اسلامی بود و از فرصت پیش آمده در جهت پیشرفت اسلام ناب قدم برداشت.

 

امام‌ جمعه خرم‌آباد با اشاره به ۲۱ تیرماه روز حجاب و عفاف، خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف نماد غیرت مسلمانان است این در حالی است که دشمن به‌دنبال ترویج بی‌حجابی در جامعه است.

 

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار