امام جمعه خرمشهر:

دشمن به دنبال به آشوب کشاندن مطالبات به حق مردم است

امام جمعه خرمشهر گفت: دشمن مبالغ گزافی را هزینه کرده تا مطالبات به حق مردمی را به آشوب بکشاند، متأسفانه در روزهای گذشته دشمن از مشکلات و مطالبات خرمشهر سوء‌ استفاده کرد.
کد خبر: ۲۹۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸ - 06July 2018

دشمن به دنبال به آشوب کشاندن مطالبات به حق مردم استبه گزارش دفاع پرس از خرمشهر، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، اظهار کرد: اعمال و رفتار با اخلاص صعود می‌کند و اگر این شاخصه از اعمال و کردار انسان گرفته شود، عمل او دیگر هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه ما اکنون در جنگ اقتصادی هستیم، عنوان کرد: چفیه بر دوش رهبر معظم انقلاب بیانگر این است که ما پس از جنگ تحمیلی نیز در حال جنگ هستیم و مقام معظم رهبری برای نشان دادن اهمیت این جنگ همیشه بر دوش خود چفیه قرار می‌دهند.

امام جمعه خرمشهر گفت: آب خرمشهر از شرایط خوبی برخوردار است و با توجه به در مدار قرار گرفتن طرح غدیر۲ تا هفته‌های آینده آب خرمشهر و آبادان شیرین خواهد شد و تا چند سال آینده دیگر دغدغه آب نخواهیم داشت.

وی افزود: اگر روحیه جهادی و تفکر انقلابی در میان برخی از مسؤولان ما بود، با این مشکلات مواجه نمی‌شدیم، مردم باید ببینند که مسؤولان شب و روز در حال خدمت به آنها باشند.

موسوی عنوان کرد: دشمن مبالغ گزافی را هزینه کرده تا مطالبات به حق مردمی را به آشوب بکشاند، متاسفانه در روزهای گذشته دشمن از مشکلات و مطالبات خرمشهر سوء‌ استفاده کرد.

وی افزود: البته مردم خرمشهر با وجود اینکه اعتراضات به حقی را انجام دادند، اما ولایت‌مدار، صبور و فهیم هستند و در مطالبات به حق آنها جای هیچ شکی نیست.

امام جمعه خرمشهر گفت: متأسفانه در این مدت اخیر کشاورزی، نخیلات و احشام در خرمشهر و آبادان آسیب دید، باید بحث آب کشاورزی و خسارات تلف شدن احشام و نخیلات بررسی و پیگیری شود.

موسوی با اشاره به پیام قدردانی مقام معظم رهبری از امام جمعه خرمشهر، اظهار کرد: پیام قدردانی رهبر معظم انقلاب فقط برای بنده نبود، بلکه برای همه مردم خرمشهر است که در حال سختی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار