نماینده ولی فقیه در لرستان:

سیاست دشمن ایجاد آشوب در کشور با اعمال فشارهای اقتصادی است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: سیاست امروز دشمن فشار از خارج و اعتراض در داخل بوده و دشمنان سعی کرده اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم را به سوی برنامه‌های خود سوق دهد، بنابراین مردم باید با آگاهی و بصیرت صف خود را از ضد انقلاب جدا کنند.
کد خبر: ۲۹۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰ - 06July 2018

سیاست دشمن ایجاد آشوب در کشور با اعمال فشارهای اقتصادی استبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر بیان کرد: ابوذر از صحابه گرانقدر پیامبر در صحبت‌هایی سه فعالیت روزه گرفتن در روز گرم سال، نماز شب خواندن و صدقه به نیازمند دادن را توشه انسان در روز آخرت دانسته است.

 وی با اشاره به پیش رو بودن سالروز  شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: دوران زندگی  ان حضرت  دوران شکوفایی معارف خاندان  عصمت و طهارت علیهم‌السلام بوده و ایشان با استفاده از فرصت به دست آمده در آن دوران به گسترش مکتب اهل بیت با تربیت کردن شاگرد می‌پرداختند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: شخصیت علمی امام جعفر صادق(ع) حلال مشکلات فکری، فرهنگی  و دینی مردم بوده و امروزه نیز  باید حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها  حلال مشکلات فرهنگی و فکری جامعه باشند، مطمئنا مردم با حضوری گسترده همانند سالیان قبل در مراسم عزاداری آن حضرت شرکت می‌کنند.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به 17 تیرماه سالروز انعقاد پیمان سعدآباد بیان کرد:در دوران رضاخان استعمار انگلیس یک پیمان بین چهار کشور ایران، ترکیه، افغانستان و عراق ایجاد کرد این پیمان در راستای تامین منافع استعمار انگلیس بوده که نتیجه این پیمان  این بوده که قسمتی از خاک ایران  را به کشورهای همسایه دادند.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی مردان این سرزمین با شجاعت و در سایه ولایت در مقابل دنیا جنگیدند و یک وجب از خاک وطن را به دشمن نداده اما متاسفانه در این چنین قراردادهایی به راحتی قسمت‌های مهمی از کشور توسط استعمار از ایران جدا می‌شود.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به 18 تیرماه سالروز قائله آشوب در تهران خاطر نشان کرد: عده ای آشوبگر باعث بر هم زدن نظم جامعه در آن روزها شدند که خوشبختانه با بصیرت مردم این قائله در 23 تیرماه جمع شد، اما ایجاد آشوب و اعتصاب در کشور یکی از برنامه‌های اصلی دشمن بوده است.

آیت‌الله میرعمادی افزود: سیاست امروز دشمن فشار از خارج و اعتراض در داخل بوده و دشمنان سعی کرده اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم را به سوی برنامه‌های خود سوق داده که مردم باید با آگاهی و بصیرت صف خود را از ضد انقلاب جدا کنند.

وی با اشاره به موضع گیری صریح رئیس جمهور در مقابل آمریکا بیان کرد: رئیس جمهور آمریکا در سخنانی اعلام کرد که به دنبال به صفر رساندن صادرات نفت ایران هستیم که این صحبت‌ها  با پاسخ قاطع رئیس جمهور کشورمان مواجه شد که نشان داد، دولت و مردم با تبعیت از رهنمود های رهبری در مقابل آمریکا ایستادگی خواهند کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: رئیس جمهور آمریکا باید بداند در صورتیکه که نفت ایران صادر نشود، نفت هیچ کشوری از تنگه هرمز عبور نخواهد کرد.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به 21 تیرماه سالروز قیام مردم مشهد و روز حجاب و عفاف اظهار کرد: دشمن با تبلیغات به دنبال رواج بی‌حجابی در جامعه است، بنابراین ضروری است که زنان و دختران محجبه باید با این هجمه فرهنگی مقابله کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها