امام جمعه بندرعباس تاکید کرد؛

ضرورت برخورد جدی با مفسدان/ آخرین ترفند دشمنان، اقتصاد و سفره مردم است

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه آخرین ترفند دشمنان، اقتصاد و سفره مردم است، تاکید کرد: در جنگ مفسدان اقتصادی، انتظار داریم که با چنین افرادی برخورد شود.
کد خبر: ۲۹۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷ - 06July 2018

ضرورت برخورد جدی با مفسدان/ آخرین ترفند دشمنان، اقتصاد و سفره مردم استبه گزارش دفاع پرس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه این هفته شهرستان با تاکید بر این که علم و دانش بهتر از مال و ثروت است اظهار داشت: به فرموده امام علی(ع)، فرد عالم در جامعه سالم، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و علم و دانش، انسان را و انسان، مال را حفظ می‌کند.

وی تصریح کرد: در جامعه سالم، علم و دانش حاکم است اما مال محکوم، هرچه از علم و دانش استفاده و بهره برده شود نه تنها از آن کاسته نمی‌شود بلکه بر درجات آن افزوده می‌شود، این بیانگر رشد و تعالی علم و دانش با بذل و بخشش است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه علم و دانش نسبت به مال و ثروت هفت امتیاز دارد، افزود: علم را نباید وسیله کار قرار داد بلکه به عنوان یک فضیلت باید مورد توجه قرار گیرد.

نعیم‌آبادی ابراز داشت: علم عنصری است که در تمام مواقع لازم و ضروری است و در انسان در هیچ جا و همه شرایط از علم و دانش بی‌نیاز نیست، از دیدگاه حضرت علی(ع)، علم و دانش میراث انبیاء الهی است.

وی افزود: علم و دانایی، انسان را توانمند می‌کند و وی را به اوج می‌رساند در حالی که پول و ثروت مانع از این می‌شود.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در زیر این آسمان کبود، ایران اسلامی، تنها کشور مستقل جهان به رهبری مقام عظمای ولایت است و استکبار خوب می‌داند که این کشور تا پای جان به ارزش‌های اسلام ناب محمدی پایبند بوده و خواهند بود و مطیع بی قید و شرط فرامین رهبری بوده و تا پای جان برای حفظ این ارزش‌ها ایستاده‌اند.

نعیم‌آبادی به روز 16 تیر ماه روز مالیات تاکید کرد: اداره کل مالیات باید افرادی که از پرداخت مالیات سرباز می‌زنند را شناسایی و برخورد کند، در صورت نظارت دقیق بر اقتصاد کشور، بازار ارز و سکه نیز ساماندهی می‌شود.

وی همچنین تاکیدکرد: دشمن با تمام توان خود به جنگ با حجاب اسلامی برآمده است و این نشان می‌دهد که حجاب و عفاف در تحکیم بنیان خانواده نقش موثری دارد و دشمن برای فروپاشی بنیان خانواده درتلاش است تا از این طریق حجاب بانوان را هدف قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، ضمن تشکر از رئیس جمهور از موضع‌گیری حکیمانه نسبت به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی، ابراز داشت: در برابر موضع‌گیری آلمان، فرانسه و انگلستان خوشبین نیستیم.

 نعیم‌آبادی گفت: ایران اسلامی تنها کشور مستقل در دنیا است و برخلاف کشورهایی که از آمریکا و ترامپ می‌ترسند، ایران بدون هیچ هراسی در مقابل دشمنان ایستاده است.

نعیم‌آبادی همچنان در خاتمه افزود: در جنگ مفسدان اقتصادی، انتظار داریم که با مفسدان برخورد شود، آخرین ترفند دشمنان، در بخش اقتصاد و سفره مردم است، مردم می‌بایست برای خرید به بازارها هجوم نبرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها