انصارالله یمن: متجاوزان اشتباهات گذشته خود را تکرار نکنند

سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن به نیرو‌های ائتلاف متجاوز به این کشور توصیه کرد اشتباهات خود را با اشتباه جبران نکنند.
کد خبر: ۲۹۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷ - 06July 2018

انصارالله یمن: متجاوزان اشتباهات گذشته خود را تکرار نکنندبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری جنبش انصار الله یمن، محمد عبدالسلام، سخنگوی رسمی جنبش انصار الله یمن به نیرو‌های ائتلاف متجاوز آمریکایی - سعودی توصیه کرد اشتباهات خود را با اشتباه جبران نکنند.  

محمد عبدالسلام در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی فیس بوک نوشت: طرف‌هایی بین المللی به قصد تجاوزگری و با هدف مهار انقلاب ۲۱ سپتامبر و متوقف کردن ایفای نقش انصار الله و نیرو‌های ملی به یمن حمله کردند، اما با گستردگی حضور یمنی‌ها در همه عرصه‌ها مواجه شدند و هرگز گمان نمی‌کردند با چنین مقاومتی از سوی ملت یمن مواجه شوند. متجاوزان اکنون دریافته اند با جنگ نمی‌توانند ملت یمن را تضعیف کنند بلکه برعکس توان این ملت افزایش یافته است.

عبدالسلام در ادامه افزود: این طرف‌ها به جای اینکه برای متوقف کردن کشتار و خونریزی‌ها تلاش کنند و مصیبت‌های انسانی را که در سطح جهانی بی سابقه است جبران کنند، به سیاست‌های عقیم و بی نتیجه خود ادامه می‌دهند. ما به آنان می‌گوییم اگر شما تاکنون با انقلابی مواجه بوده اید که هوادارانی داشته است اکنون در مقابل یک ملت، انقلاب و آرمان ملی قرار دارید پس اشتباه را با اشتباه جبران نکنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار