مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

هنر قوی‌ترین ابزار انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز گفت: ابزار هنر و ادبیات در انتقال فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان بسیار قوی‌تر از سایر ابزارها عمل می‌کند.
کد خبر: ۲۹۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ - 07July 2018

هنر قوی‌ترین ابزار انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرج، جلسه ستاد برگزاری جشنواره ادبی «یوسف» در استان البرز برگزار شد. در این جلسه سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و رئیس ستاد جشنواره ادبی یوسف استان البرز با اشاره به اینکه ابزار هنر و ادبیات در انتقال فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان بسیار قوی‌تر از سایر ابزارها عمل می کند، اظهار داشت: هشتمین دوره جشنواره ادبی یوسف در استان البرز همزمان با سایر استان‌ها برگزار می شود و امیدواریم که مورد توجه نویسندگان و هنرمندان استان واقع شود.

وی افزود: جشنواره داستان کوتاه یوسف که به یاد نویسنده شهید «یوسف ملک شامران» به این نام مزین شده، در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود و جوایز این دو مرحله به صورت جداگانه اهدا خواهد شد.

اسلامی گفت: امیدواریم با تعامل خوبی که با نهادها و ارگان‌های سطح استان برقرار کرده‌ایم این جشنواره به صورت مطلوب و حرفه ای در استان البرز برگزار شود و بتوانیم بخشی از دین خود را در جهت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ادا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار