امام جمعه نهاوند:

خدمت به خانواده شهدا افتخاری بزرگ و الهی برای همه مسئولان است

امام جمعه نهاوند گفت: خانواده‌های معظم شهدا قشری ارزشمند برای مردم، نظام و انقلاب اسلامی به شمار می‌روند كه خدمت به آنان برای همه مسئولين افتخاری بزرگ و الهی است.
کد خبر: ۲۹۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ - 07July 2018

خدمت به خانواده شهدا افتخاری بزرگ و الهی برای همه مسئولين استبه گزارش دفاع پرس از همدان، جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند با حضور در منزل شهیدان «سیدمسعود رسولی» و «علی احمدوند» و «فرهاد و بهرام حاجیان» با خانواده معزز این شهدای والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام «عباسعلی مغیثی» امام جمعه نهاوند در این دیدارها با گرامیداشت یاد و نام شهدای ولامقام دفاع مقدس اظهار داشت: عزت، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی در جهان بدون شک مدیون مجاهدت‌ها، رشادت‌ها، صبر و استقامت خانواده‌های معظم و سرافراز شهدا و ایثارگران است.

وی با اشاره به اثرات سرکشی از خانواده شهدا افزود: این خانواده ها قشری ارزشمند برای مردم، نظام و انقلاب اسلامی به شمار می‌روند كه خدمت به آنان برای همه مسئولين افتخاری بزرگ و الهی است.

مغیثی با تاکید بر اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان یک وظیفه همگانی شناخته می‌شود تصریح کرد: تکریم و قدردانی از خانواده معزز شهدا فضیلتی عملی بسیار نیکو و با ارزش است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا همواره درس ايستادگی، مقاومت و ازخودگذشتگی را به ما آموخته‌اند و ما نیز امروز با خدمت به مردم باید طوری عمل کنیم که در فردای قیامت شرمنده شهدا نشویم.

امام جمعه نهاوند در پایان با بیان اینکه پشتیبانی از خانواده شهدا عاملی برای استحکام و پایداری این نظام و انقلاب اسلامی است بیان داشت: به حتم خانواده شهدا حق بسیار بزرگی بر گردن همه ملت و این نظام اسلامی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار