مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم خبر داد؛

برگزاری اجتماع بزرگ «حافظان حریم خانواده»

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: اجتماع بزرگ مردمی «حافظان حریم خانواده» همزمان با هفته عفاف و حجاب در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ - 07July 2018

اجتماع بزرگ «حافظان حریم خانواده»به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «فرشته همتی» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: اجتماع بزرگ مردمی «حافظان حریم خانواده» امسال 24 تیر در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 21 تیرماه به‌ عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است، افزود: زنان و دختران ایرانی به‌ ویژه بانوان کُرد همواره مظهر شرافت، غیرت و انسانیت بوده‌اند و عفاف در نسل زن ایرانی همواره مورد توجه بوده است.

همتی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام با صرف هزینه‌های بسیار برای کمرنگ کردن عفاف و حجاب در جامعه تلاش می‌کنند گفت: برنامه‌های سیاست‌زده و در جهت خلاف یکدیگر در داخل کشور سبب سردرگمی جوانان در موضوع عفاف و حجاب می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: عدم رعایت عفاف و حجاب علاوه بر تبعات شخصی سبب ایجاد آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب لازمه تحکیم خانواده و ایجاد آرامش در آن است، گفت: محدوده حجاب باید بر اساس دستورات اسلام و بدون هیچگونه افراط و تفریطی باشد.

همتی با بیان اینکه پوشش و حجاب به‌ ویژه برای نوجوانان دختر باید دارای جذابیت باشد، اظهار کرد: تولید ملزومات حجاب در داخل کشور از خروج ارز از کشور جلوگیری می‌کند و سبب تقویت تولید داخلی می‌شود که امید داریم اصناف به این مقوله توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بانوان ایرانی از گذشته‌های دور مظهر غیرت، شرافت و انسانیت بوده‌اند، افزود: زنان و دختران مسلمان ایرانی باید خود و خانواده خود را در مقابل هجمه فرهنگی دشمن مصون نگه دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها