اعلام احکام جدید در جشنواره مقاومت

مدیر و اعضای شورای برنامه‌ریزی و اجرایی بخش بین‌الملل جشنواره فیلم مقاومت معرفی شدند.
کد خبر: ۲۹۸۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲ - 07July 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، طی احکامی جداگانه از سوی محمد خزاعی دبیر جشنواره فیلم مقاومت، مدیر بخش بین‌الملل و اعضای شورای برنامه‌ریزی و اجرایی این بخش معرفی شدند.

در این احکام، محسن برمهانی به عنوان مدیر بخش بین‌الملل جشنواره و آقایان: احسان کاوه، عبدالحسین علی مددی، احمد نوروزی و حسین پناهی درچه به عنوان شورای برنامه‌ریزی و اجرایی بخش بین‌الملل انتخاب شدند.

متن حکم به شرح زیر است:

هنرمند ارجمند؛ جناب آقای محسن برمهانی

نظر به تجربه، تعهد، توانمندی و شایستگی جنابعالی در عرصه سینمای بین‌الملل، شما به سمت مدیر بین‌الملل پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت انتخاب شدید. جشنواره فیلم مقاومت در طول سال‌های گذشته به پایگاهی برای سینماگران حوزه مقاومت جهان تبدیل شده است. از این رو، امیدواریم با بهره‌گیری از دستاورد‌های گذشته، در پرتو ارتباط با جشنواره‌های موضوعی این حوزه، تداوم و استمرار فعالیت‌ها، فعال نمودن NGO‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز فعال در کشور‌های مختلف، زمینه سازی برای حمایت از تولید آثار و کشف استعداد‌های نوظهور فعال در این عرصه، شاهد رقم خوردن فضایی متفاوت و کارآمد در این بخش باشیم. موفقیت و سربلندی شما و اعضای محترم شورای برنامه‌ریزی و اجرایی بین‌الملل را از خداوند متعال مسئلت دارم.

در این خبر اطلاعاتی از سابقه و فعالیت‌های مدیر و شورای برنامه‌ریزی و اجرایی بین‌الملل جشنواره مقاومت به شرح ذیل ارائه شده است:

محسن برمهانی: فارغ التحصیل رشته سینما در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تهیه‌کنندگی مستند از دانشگاه صدا و سیماست. آثار تلویزیونی و مستند وی تاکنون، جوایزی بسیاری را از جشنواره‌های مختلف بین‌المللی به خود اختصاص دادند. او همچنین، به عنوان برترین نوجوان هنرمند ایران انتخاب و نامش در کتاب ناموران یکصد سال اخیر ایران ثبت گردید. مدیر اداره‌ی تأمین برنامه خارجی شبکه العالم و اداره‌ی مستند‌های خارجی پرس‌تی‌وی، چاپ مقالات و مصاحبه با شبکه‌های تلویزیونی و روزنامه‌ها و مطبوعات متعدد داخلی و خارجی، سخنرانی و داوری در جشنواره‌های بین‌المللی از جمله «اِمی»، مدیریت بخش بازرگانی و بین‌الملل «انجمن سینمای جوانان ایران» (IYCS) و ... از دیگر فعالیت‌هایی است که در کارنامه وی آمده است. وی در سال ۲۰۱۰ شرکت آیات مدیا را در ترکیه تاسیس نمود که در حال حاضر نمایندگی‌هایی در چند کشور جهان از جمله ایران دارد و به فعالیت‌های رسانه‌ای تولید، توزیع، تأمین و خدمات رسانه‌ای می‌پردازد.

احسان کاوه: کارشناسی سینما از دانشگاه صدا و سیما و کارشناسی ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه تهران است. وی، مدیر پخش پرس تی وی ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۶، مدیر تولید آی فیلم ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳، مدیر شبکه کیو فور تی (Q ۴ T) ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۴، مدیر شبکه تهران ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۵ و از سال ۹۵ مدیریت مرکز تلویزیون و انیمیشن حوزه هنری را بر عهده دارد. تهیه کنندگی و کارگردانی آثار مختلف در حوزه رسانه و تلویزیون نیز از جمله فعالیت‌های وی است.

حسین علی مددی: دانش آموخته دانشگاه امام صادق (ع) و دانشجوی کارشناسی ارشد مطالعات آمریکای شمالی دانشگاه تهران است. مدیر تحقیق و توسعه آیات مدیا، معاونت مرکز پژوهش‌های افکار عمومی و تحولات اجتماعی دانشگاه تهران، دبیری خبر در اداره کل پخش اخبار سیما، تهیه کنندگی آثار مستند و موزیک ویدئو و اجرای بیش از ۸۰ پروژه پژوهشی ملی و بین‌المللی و تالیف کتب و مقالات علمی مرتبط با افکار عمومی از جمله فعالیت‌های اوست.

احمد نوروزی: دکترای مدیریت رسانه از دانشگاه تهران، پژوهشگر، مترجم و مولف در حوزه رسانه و فعال حوزه‌ی بین‌الملل در زمینه‌ی فعالیت‌های ضد استعماری است. وی همچنین، مدیر اروپا و آمریکای اتحادیه رسانه‌های مجازی ۹۰ تا ۹۳، دبیر یادداشت‌ها و مصاحبه‌های پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری Khamenei.ir انگلیسی ۹۳ تا ۹۶ و ... بوده و در حال حاضر مدیر روابط عمومی بین‌الملل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است.

حسین پناهی درچه: فعال حوزه بین‌الملل رسانه است که از سال ۹۳ در رویداد‌ها و جشنواره‌های مهم جهانی حضور داشته‌اند. عناوینی چون: رئیس دفتر مرکز بین‌الملل هنر و رسانه ۹۲ تا ۹۳، مدیر تامین برنامه خارجی آیات مدیا ۹۳ تا ۹۵، مدیر تامین و توزیع آیات مدیا ۹۵ تا ۹۶ و مدیر عاملی موسسه آیات مدیا تهران از سال ۹۶ از جمله فعالیت‌های اوست.

شایان ذکر است پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت آذر ماه سال جاری همزمان با هفته گرامیداشت بسیج به دبیری محمد خزاعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار