مهلت ثبت نام در همایش سیره امام رضا (ع) اعلام شد

دبیر علمی همایش سیره امام رضا (ع) کارکردها و آموزها مهلت ثبت نام در این همایش را تا ۲۳ تیرماه اعلام کرد.
کد خبر: ۲۹۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱ - 07July 2018

مهلت ثبت نام در همایش سیره امام رضا (ع) اعلام شدبه گزارش دفاع پرس از قم، حجت الاسلام «حمیدرضا مطهری» بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: جایگاه امام رضا(ع) در میان عموم مسلمانان به عنوان شخصیتی مورد توجه همگان بر هیچکس پوشیده نیست.

وی گفت: متأسفانه آنچنان که باید و شاید مجموعه‌ای همه جانبه در خصوص سیره و شخصیت امام رضا(ع) تولید نشده است.

دبیر علمی همایش سیره امام رضا(ع)؛ آموزه‌ها و کارکردها عنوان کرد: یکی از نیازهای جامعه انتقال معارف رضوی میان عموم مردم است که این امر نیازمند انجام تحقیقات گسترده در خصوص ابعاد مختلف زندگی امام رضا(ع) است.

وی با بیان اینکه امیدواریم این همایش آغازی برای سلسله همایش‌ها در سال‌های آینده باشد، افزود: این همایش یک روزه در آغاز دهه کرامت همزمان با آغاز بکار دبیرخانه این همایش است.

حجت الاسلام مطهری ادامه داد: این همایش در دو پنل در صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود که صبح شامل مباحث کلامی و قرآنی و بعداز ظهر شامل موضوعات تاریخ و سیاست است و از ۹ نفر از اساتید برای حضور در همایش دعوت شده است.

وی اضافه کرد: اساتید حضور یافته در همایش سیره امام رضا(ع)  آموزه‌ها و کارکردها شامل دکتر محمدعلی مهدوی راد، لک زایی، برنجکار، سعید جوادی آملی، محمدرضا جباری، حمیدرضا مطهری و ازمیری هستند.

دبیر علمی همایش سیره امام رضا(ع)؛ آموزه‌ها و کارکردها بیان کرد: ثبت نام حضوری در بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی در خیابان صفائیه یا به صورت اینترنتی در سایت islamic-rf.ir انجام می‌شود.

وی گفت: مراسم را می‌توان به صورت مجازی به نشانی live.mou.ir/webinar  مشاهده کرد.

حجت الاسلام مطهری در پایان عنوان کرد: مهلت ثبت نام در همایش سیره امام رضا(ع)، آموزه‌ها و کارکردها تا ۲۳ تیرماه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار