شهید «علی عرب نصرت آبادی»:

به برادران و خواهرانم سفارش می کنم که در خط رهبری حرکت کنند

در وصیت نامه شهید «علی عرب نصرت آبادی» آمده است: به برادران و خواهرانم سفارش اولیه‌ من این است که در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آن است و بدانند که ایشان پیروزی اسلام و نظام جمهوری اسلامی را می‌خواهند.
کد خبر: ۲۹۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳ - 07July 2018

به برادران و خواهرم سفارش می کنم که در خط رهبری حرکت کنندبه گزارش دفاع پرس از کرمان، شهید «علی عرب نصرت آبادی» در تیر 1349 در روستای جهان آباد از توابع شهرستان زرند به دنیا آمد.

علی تا پایان مقطع ابتدایی درس خواند و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و در دهم تیر 1365 در منطقه مهران بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

در ادامه وصیت نامه شهید «علی عرب نصرت آبادی» را مرور می کنیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

بارها که در عملیات‌ها شرکت کردم وصیت نامه نوشتم و از خدا خواستم که عزت عظیم و عظمای شهادت را نصیب من گرداند؛ اما این بار با امید بیشتری پا به جبهه گذاشتم.

 این سرزمین مقدس تاثیر عجیبی بر من گذاشت و حال و هوای دیگری پیدا کردم، خصوصاً هنگام خواندن دسته جمعی دعاهای توسل، کمیل، ندبه، زیارت عاشورا که هرچه داریم از عاشورا است و متوجه شدم که بیشتر بایست زیارت عاشورا را بخوانم و هر چه فکر کردم دیدم جز کار برای خدا و خالص شدن در راه دین چیزی در این دنیا فایده ندارد.

این وصیت نامه را درحالی می نویسم که عده‌ای اجنبی پرست خائن و مزدور وابسته به ابرقدرتها، افراد و نیروهایشان را در خاک مستقر کردند و در جای دیگر روی تابلویی می‌بینم که نوشته، «ما برای ادای تکلیف می جنگیم» و می‌بینم که براستی مردانی غیور همچون «قاسم سلیمانی» که فقط برای لبیک گفتن به ندای رهبرشان و خدا می‌جنگند و چندین بارخودم او را با چهره‌ خاک آلود ولی محکم دیده‌ام.

پدر و مادرعزیزم! از شما طلب بخشش و عفو دارم زیرا از ساعتی که بدنیا آمدم باعث اذیت و رنج برایتان بودم و از خداوند هم می‌خواهم که مرا ببخشد و ازشفاعت امامان و معصومین (ع) و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که درس مبارزه و جهاد را از او آموختم محروم نمانم و غمگین بودم از اینکه ببینم در مکانی راحت قرار بگیرم و در سنگر دفاع از مرزهای کشور و انقلابمان نباشم و نمیتوانستم به خود بقبولانم که برادران خودم در مرزها شهید می‌شوند و من به کارهای روزمره‌ خود مشغول باشم و بین خود و خدای خود رضایت کامل دارم.

از لحظه‌ قدم گذاری به جبهه برای رضای او و کلمه‌ (لا اله الا الله) حرکت کردم و به برادران و خواهرم سفارش اولیه‌ من این است که در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آن است و بدانند که ایشان پیروزی اسلام و نظام جمهوری اسلامی را می‌خواهند و دوم اینکه هر چه از برادر حقیرشان، دیده‌اند مورد بخشش خود قرارم دهند.

و از تمام مردم روح آباد می‌خواهم که همیشه به فکر مال جمع کردن نباشند چون در آن دنیا مال به درد نمی خورد بایستی  در راه خدا جهاد کنید زیرا که امام عزیز تکلیف کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها