الحوثی: سید حسن نصرالله مرد سخن و عمل است/ شرایط برای ضربه به متجاوزان مهیاست

رهبر جنبش مردمی انصارالله یمن در بیانیه‌ای ضمن قدردانی از مواضع دبیرکل حزب‌الله لبنان وی را مرد سخن و عمل دانست.
کد خبر: ۲۹۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴ - 07July 2018

الحوثی: سیدحسن نصرالله مرد سخن و عمل است/شرایط برای ضربه به متجاوزان مهیاستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المسیره، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای از مواضع سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: نصرالله الهام بخش همه آزادگان جهان در اخلاص و صداقت است و ستاره‌ای درخشان در آسمان مکارم اخلاق و الگویی زنده برای ارزش‌های انسانی و اسلامی به شمار می‌رود.

رهبر جنبش انصارالله در ادامه این بیانیه گفت: مواضع نصرالله و حزب الله از ارزش‌های والای حمایت از مستضعفان نشأت می‌گیرد.

وی افزود: ملت عزیز ما حمایت صادقانه حزب الله و دبیرکل آن را فراموش نخواهد کرد.

الحوثی همچنین از مردم عراق و همه آزادگان جهان که با ملت یمن همبستگی کردند قدردانی کرد.‎

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: با یاری خداوند متعال آزادگان و قهرمانان ملت عزیز ما وارد نبرد ساحل غربی شده و در مقابله با متجاوزان که خادم آمریکا یعنی رژیم جنایتکار امارات آن‌ها را برای انجام این مأموریت کثیف و جنایتکارانه در تجاوز به شهرها و روستاهای "تهامه" به خدمت گرفته است، شجاعت به خرج دادند و نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی و آزادگان قبایل نقش مؤثری در نابودی امکانات دشمن که به دنبال اشغال مناطق ساحل غربی یمن است، ایفا می‌کنند.

الحوثی در ادامه این بیانیه اظهار داشت: این نبرد نبرد همه ملت یمن و انسان‌های شریف و آزاده در این کشور است و هدف اصلی دشمن از ابتدا سیطره بر یمن و مردم آن بود.

رهبر جنبش انصارالله گفت: بعد از مخالفت دشمن با طرح نماینده سازمان ملل کاملا مشخص شد که او با حمایت و نظارت آمریکا و انگلیس به دنبال تحقق خواسته‌ها و آرزوهای رژیم صهیونیستی و آمریکا در تسلط بر دریای سرخ، بنادر و ساحل و وارد کردن خسارت‌های بیشتر به مردم عزیزمان است.

وی ادامه داد: دشمنان متجاوزی که گمان می‌کردند می‌توانستند این نبرد را یک شبه تمام کنند و به راحتی کل مناطق ساحل را به کنترل خود در بیاورند، شکست خوردند. آن‌ها امروز در باتلاق بزرگی گرفتار شده‌اند و خسارت‌هایشان ادامه دارد. شرایط برای ضربه به متجاوزان و فرسایش امکانات وتوان آن‌ها به یاری خدا مهیا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها