معاون ادبی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد؛

چاپ ۱۰ عنوان کتاب کودک حوزه دفاع مقدس در استان مرکزی

«داوود کرمی» گفت: با بهره‌مندی از ظرفیت نویسندگان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی و همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، ۱۰ عنوان کتاب کودک در حوزه دفاع مقدس منتشر می‌شود.
کد خبر: ۲۹۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ - 08July 2018

چاپ ده عنوان کتاب کودک دفاع مقدس با همکاری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان«داوود کرمی» معاون ادبی و هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در اراک، با اشاره به ضرورت همکاری و تعامل و بهره‌مندی از ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان، اظهار داشت: معرفی اسوه‌های دفاع مقدس برای اقشار مختلف جامعه به‌خصوص کودکان و نوجوان، ضریب اطمینان حفاظت از الگو‌های جنگ و شهادت را در جامعه افزایش می‌دهد.

وی افزود: شرایط خاص روحی و روانی دوران نوجوانی و کودکی و به‌دور بودن از فریب‌کاری و دورویی، از دلایل پذیرش ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس در این دوران شیرین و پرهیاهو است.

معاون ادبی و هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های دوران کودکی و نوجوانی باید در راستای حفاظت از ارزش‌های دینی، مذهبی و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

کرمی با اشاره به برگزاری نشست مشترک میان نویسندگان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در راستای انجام فعالیت‌های مشترک میان این نهاد و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: در نشستی با حضور جمعی از نویسندگان و کارشناسان حوزه کودک، مقرر شد تا سوژه مربوط به ۱۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در اختیار نویسندگان کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوانان استان قرار بگیرد تا با همکاری و تعامل مشترک میان این ۲ نهاد این کتاب‌ها منتشر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار