فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

«طلاق خاموش» و «طلاق عاطفی» از معضلات امروز جامعه ما است

سردار «مهدی انصاری» به پدیده طلاق خاموش و طلاق عاطفی در خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: بحث بدحجابی و بداخلاقی از دیگر معضلات امروز جامعه ما است و باید این سؤال را پرسید که تاکنون کدام دستگاه از حل مشکل بدحجابی حمایت کرده است.
کد خبر: ۲۹۸۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ - 08July 2018

سکوت برخی دستگاه‌ها در بحث آسیب‌های اجتماعیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، سردار «مهدی انصاری» فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، شامگاه شنبه در یادواره شهدای روحانی استان، با بیان این‌که شهدا بهترین معامله را با خالق هستی کردند، اظهار داشت: شاید اولین شهید پرچم‌دار این انقلاب روحانیت بود، اما همین قشر الان دشمنان زیادی دارند و این دشمنان کسانی هستند که تاب گفته‌های به‌حق روحانیون را ندارند و متأسفانه تعدادی کوردل نیز در کشور با آن‌ها همکاری کرده و آن‌ها را یاری می‌دهند.‌

وی با بیان این‌که دشمنان انقلاب اسلامی ایران قسم خورده‌اند که تا براندازی این نظام از پای ننشینند، افزود: هر روز گرفتاری‌هایی داریم که هر کدام در نوع خود قابل تأمل است، در این میان برخی به دنبال معامله با دشمن هستند و باید گفت این افراد چقدر احمقند که در پی معامله با دشمنی هستند که به دنبال براندازی نظام است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقام معظم رهبری مردم را به پشتیبانی از ولایت دعوت کردند و ما هم به‌عنوان سربازانی که تا پای جان پای نظام و ولایت هستیم باید مراقب باشیم که از یک سوراخ ۲ بار گزیده نشویم.

انصاری بیان کرد: امروز فضای مجازی به حدی گسترده شده که کار از فضا گذشته و به دنیای مجازی تبدیل شده است و هر کسی بصیرت لازم را در این مسیر ندارد، شرایط برایش دشوار است.

وی به پدیده طلاق خاموش و طلاق عاطفی در خانواده‌ها اشاره داشت و ادامه داد: بحث بدحجابی و بداخلاقی از دیگر معضلات امروز جامعه ما است و باید این سؤال را پرسید که تاکنون کدام دستگاه از حل مشکل بدحجابی حمایت کرده است؟

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که بسیاری از دستگاه‌ها در بحث آسیب‌های اجتماعی خاموش و ساکت هستند، گفت: ما نباید منتظر دیگران بنشینیم و در صورتی‌که نیروی انتظامی، روحانیون، سپاه و دستگاه‌های امنیتی در کنار هم باشند، می‌توانند کارهای بزرگی را انجام دهند.

انصاری با اشاره به این‌که دشمن به دنبال این بود که به باور دینی ما لطمه بزند و الان جوانان و نوجوانان ما بهترین طعمه برای دشمن هستند، عنوان کرد: روحانیون می‌توانند با بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی به جامعه هدف، نوجوانان و جوانان ما را یاری دهند.

وی بیان کرد: ما در نیروی انتظامی استان گاهی خود را تنها می‌بینیم و این سؤال به ذهن‌مان متبادر می‌شود که مگر سایر دستگاه‌ها برای خود حیات ایجاد نکرده و جایگاهی برای خود لحاظ نکرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام نظام و انقلاب ما در ولایت خلاصه شده و افتخار نیروهای نظامی و انتظامی هم این است که علوی و پیرو ولایت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار