مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی:

دلدادگی مردم به اهل بیت‌ (ع) اجازه خودنمایی به فرق ضاله را نخواهد داد

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: موج محبت و دلدادگی مردم به اهل بیت‌ (ع) اجازه خودنمایی و تحرک به فرق و گروه‌های ضاله را نخواهد داد.
کد خبر: ۲۹۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ - 08July 2018

موج محبت و دلدادگی مردم به اهل بیت‌(ع) اجازه خودنمایی به فرق ضاله را نخواهد دادبه گزارش دفاع پرس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام «احمد حاتمیان» مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی در نشست تخصصی یک روزه کارشناسان ادیان و مذاهب جنوب شرق کشور که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: تمام مسلمانان با جریان‌های فکری مختلف و تفاوت در مبانی اجتهادی زیر چتر واحد اسلام قرار داشته و اصول اسلام را محور قرار می‌دهند.

وی وجه مشترک همه مکاتب پنج گانه فقهی اسلام را ارادت به ساحت اهل بیت (ع) دانست و عنوان کرد: آنچه مسلم است تمام مکاتب چه شیعه و چه سنی از محبت به اهل بیت (ع) برخوردار هستند.

حاتمیان سرمایه‌های اسلام را برشمرد و گفت: قرآن، اهل بیت (ع) و اصحاب رسول خدا (ص) سرمایه‌های اسلام و بشریت هستند و اختصاص به شیعه یا سنی ندارند.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به ارادت و تعصب مردم استان سیستان و بلوچستان به اهل بیت (ع) و میزان عشق و علاقه مردم به این خاندان افزود: موج محبت و دلدادگی مردم به اهل بیت (ع) اجازه خودنمایی و تحرک به فرق و گروه‌های ضاله را نخواهد داد.

این مسئول ادامه داد: انقلاب اسلامی مبتنی بر اندیشه اسلام ناب محمدی (ص) است و همه مردم اعم از شیعه و سنی و اقلیت‌های دینی برای حفظ و تداوم اسلام تلاش می‌کنند.

نشست تخصصی کارشناسان ادیان و مذاهب جنوب شرق کشور با حضور نمایندگانی از ادارات‌کل تبلیغات اسلامی استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار