برگزاری مراسم وداع با پیکر 2 شهید در مشهد

مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدان «غلام­ رسول بابکی» و «علی­ گنج­‌بخش» یکشنبه 17 تیرماه مصادف با شب شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ - 08July 2018

آئین وداع با پیکر 2 شهید خراسانی تازه شناسایی شده در حرم مطهر رضوی برگزار می­ شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، در پی احراز هویت شهیدان «غلام ­رسول بابکی» و «علی­ گنج ­بخش» از شهدای جاویدالاثر استان خراسان رضوی، مراسم وداع با پیکر مطهر این شهدای والامقام یکشنبه 17 تیرماه مصادف با شب شهادت امام جعفر صادق (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

در این مراسم که جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس، زائرین و مجاورین بارگاه منور رضوی حضور خواهند داشت، حجت‌الاسلام «مهدی ماندگاری» به ایراد سخن خواهد پرداخت و در پایان نیز «میثم مطیعی» و دیگر مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت (ع) روضه‎خوان این مراسم معنوی خواهند بود.

پاسدار شهید «غلام ­رسول بابکی» جمعی لشکر «5 نصر» متولد 1337 شهر مشهد بود که در 12 اسفندماه سال 1363 در «جزیره مجنون» به شهادت رسید. همچنین بسیجی شهید «علی گنج ­بخش» جمعی تیپ 21 امام رضا (ع) در سال 1341 در روستای «مرندیز» از توابع شهرستان «بجستان» چشم به جهان گشود و در 23 تیرماه 1361 در عملیات «رمضان» در منطقه «شرق بصره» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار