با موضوع «فرزندپروری» انجام می‌شود؛

مجموعه سخنرانی‌های «پرورش کودک خوشبین» در کتابخانه‌های شهر تهران

با همکاری مشترک دفتر پژوهش و آموزش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، سخنرانی‌ «پرورش کودک خوشبین» از مجموعه سخنرانی‌های «فرزندپروری» در پنج کتابخانه عمومی شهر تهران، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ - 08July 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مجموعه سخنرانی‌های «فرزندپروری» طی یک دوره سه ماهه با موضوعات مختلف در حوزه فرزندپروری، برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

اولین دوره برگزاری این سخنرانی‌ها در تیرماه سال جاری با موضوع «پرورش کودک خوش‌بین» و با شعار «فرزندمان را خوش‌بین و مثبت‌اندیش تربیت کنیم» با حضور پژوهشگران و مشاوران حوزه مهارت‌های زندگی در پنج کتابخانه عمومی در مناطق مختلف شهر تهران برگزار می‌شود تا علاقه‌مندان بتوانند با مراجعه به نزدیک‌ترین کتابخانه محل سکونت خود، از این سخنرانی‌ها بهره‌مند شوند.

بر این اساس کتابخانه‌ عمومی علامه دهخدا در منطقه شرقی شهر تهران یکشنبه ۱۷ تیر، کتابخانه عمومی دانشمند در منطقه جنوبی شهر تهران سه‌شنبه ۱۹ تیر، کتابخانه عمومی حضرت فاطمه سلام‌الله علیها در منطقه غربی شهر تهران یکشنبه ۲۴ تیر، کتابخانه عمومی ارغوان در منطقه شمالی شهر تهران سه‌شنبه ۲۶ تیر و کتابخانه عمومی محقق حلی در منطقه مرکزی شهر تهران یکشنبه ۳۱ تیر از ساعت ۵ تا ۷ بعدازظهر میزبان مراسم سخنرانی با موضوع «پرورش کودک خوش‌بین» خواهند بود.

همچنین «پرورش هوش هیجانی در کودکان» و «پرورش مهارت‌های اجتماعی در کودکان» عناوین دومین و سومین دوره این سخنرانی‌ها در مرداد ماه و شهریور ماه درکتابخانه فوق خواهند بود که زمانبندی اجرایی آن اعلام خواهد می شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار