فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

فرمان پذیری از امام زمان عاملی برای ناکام کردن اقدامات دشمنان است

سرهنگ «داود ابراهیمی» گفت: ما باید همیشه همانطور که توصیه همه شهدا است گوش به فرمان امام زمان خود باشیم و همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند و به لطف خدا و با تلاش و همت مردم و مسئولان دشمنان در اقدامات خود ناکام خواهند ماند.
کد خبر: ۲۹۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ - 08July 2018

فرمان پذیری از امام زمان عاملی برای ناکام کردن اقدامات دشمنان استبه گزارش دفاع پرس از همدان، سرهنگ «داود ابراهیمی» فرمانده سپاه ناحیه ملایر در یادواره شهدای والامقام منطقه میدان جهاد ملایر که با عنوان «آبروی محله» برگزار شد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص شهدا، اظهار داشت: خدمت به خانواده‌ معظم شهدا همانند خدمت به پیامبر اسلام (ص) است و شهادت به حتم بالاترین درجه ای است که انسان می تواند به آن برسد و خون شهید همواره حامل پیامی برای آیندگان است.

وی در ادامه با اشاره به پیام شهدا برای همه ملت ایران اسلامی افزود: پیروی از ولایت فقیه و رعایت حجاب از جمله پیام هایی است که شهدای والامقام با نثار خون خود و با از خود گذشتگی و ایثار برای ما داشته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان حدیثی از پیامبر (ص) یادآور شد: این روزها شاهد آن هستیم که برخی، اعمال فتنه‌گران و سران فتنه را تطهیر می‌کنند و این موضوع بسیار ناراحت کننده و دردآور است.

وی همچنین با اشاره به دسیسه چینی‌های استکبار جهانی علیه مردم ایران اسلامی تصریح کرد: همواره باید مراقب توطئه‌های دشمنان این نظام باشیم چرا که استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف خود همیشه اقداماتی همچون فشار اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه را انجام می‌دهد.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: موضوع دیگر فشار روانی است که دشمنان سعی دارند در میان مردم و کشور ایجاد اختلاف کنند و نقاط قوت کشور را به نقاط چالش‌ آفرین تبدیل کنند و می‌خواهند با فشارها به خصوص با سوء استفاده از مطالباتی که در جامعه وجود دارد به اهداف شوم خود برسند.

وی بیان داشت: ما باید همیشه همانطور که توصیه همه شهدا است گوش به فرمان امام زمان خود باشیم و همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند و به لطف خداوند متعال و با تلاش و همت مردم و مسئولان دشمنان در این اقدامات ناکام خواهند ماند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: اگر ما گوش به فرمان ولی امر باشیم بدون شک عزیز خواهیم شد همانطور که در تاریخ دیده ایم که هر وقت امتی امامش را پشتیبانی کرد آن امت عزیز می‌شود و اگر امامش را پشتیبانی نکند آن امت ذلیل خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز باید مراقب باشیم چرا که دشمن کارش دشمنی است به خصوص در مورد انقلاب اسلامی که همواره یاور مظلومان بوده و مقابل ظالمان عالم ایستاده است بنابراین با در صحنه بودن این ملت، همه ترفندهای دشمن نیز ناکام می ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها