رئیس بنیاد شهید نهاوند:

ترویج فرهنگ جهاد و شهادت یک وظیفه همگانی است

رئیس بنیاد شهید نهاوند گفت: شهدای والامقام برای حفظ ارزش‌های دینی جان خود را از دست دادند و این وظیفه همه ما است که در راه ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا کوشا باشیم.
کد خبر: ۲۹۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ - 08July 2018

ترویج فرهنگ جهاد و شهادت یک وظیفه همگانی استبه گزارش دفاع پرس از همدان، «علی خدارحمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نهاوند در دیدار با جانشین فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: شهدای والامقام در طول دوران دفاع مقدس برای حفظ ارزش‌های دینی جان خود را از دست دادند و امروز این وظیفه همه ما است که در راه ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا کوشا باشیم.

وی با اشاره به اینکه ماندگاری و زنده بودن شهدا با ماندگاری علما و فقها یکسان است، افزود: این ماندگاری به خاطر این است که علما خود شهیدپرور هستند و خداوند نیز در تعریف مقام و منزلت، اوج منزلت را به شهدا و جانبازان سرافراز داده است.

خدارحمی با تاکید بر ازوم شناخت عظمت و بزرگی شهدا یادآور شد: افرادی که بی‌تفاوت از کنار شهدا می‌گذرند کسانی هستند که بصیرت ندارند و کسی که با فضای عظیم ایثار و شهادت بیگانه است فهم شهید و عظمت شهید را درک نخواهد کرد.

این مسئول بیان داشت: نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص در میان نسل جوان جامعه بسیار مهم و ضروری است و برنامه های فرهنگی باید به‌ گونه‌ای اجرا شوند تا این نسل جوان با ارزش‌های دوران دفاع مقدس و آرمان‌های شهدا بیش از پیش آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار