نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

اساس موفقیت و پیشرفت جامعه تفکر «ما می‌توانیم» است

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: اساس موفقیت و پیشرفت جامعه تفکر «ما می‌توانیم» است.
کد خبر: ۲۹۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ - 08July 2018
اساس موفقیت و پیشرفت جامعه تفکر «ما می‌توانیم» استبه گزارش دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام «سیدرضا تقوی دامغانی» نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ظهر امروز در همایش «شمیم جهادی» در جمع ائمه جمعه و نمایندگی‌های مقام معظم رهبری در نهادها، مدیران فرهنگی و مسئولان بخش کشاورزی مازندران با بیان اینکه مسئله زمان‌شناسی از اولویت‌های یک جامعه بیدار است، اظهار داشت: هر کاری باید در زمان مشخصی انجام شود چرا که در موفقیت و عدم موفقیت تأثیرگذار است و مردمی که زمان را بشناسند از میزان آگاهی و هوشیاری برخوردار هستند.
 
وی دشمن‌ شناسی را از دیگر مسائل جامعه بیدار عنوان کرد و افزود: اگر جامعه‌ای دشمن‌شناسی دارد، آفت و آسیب سرمایه‌های جامعه را تهدید می‌کند و با یک لبخند دشمن نمی‌توانیم دروازه‌ها را برای دشمن باز کنیم تا باعث نفوذ دشمن به کشور شویم.
 
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سرمایه عظیم برای ماست و با وحدت و همدلی توانستیم طرح‌های دشمن را نقش برآب کنیم، ادامه داد: دشمن در کمین است تا به کشور نفوذ پیدا کند و با اتحادی که ایران اسلامی دارد، هرگز این راه را برای دشمن باز نخواهد کرد.
 
این مسئول با اشاره به اینکه خودباوری از دیگر نشانه‌های جامعه بیدار است، اضافه کرد: اگر ملتی به این نتیجه برسد که «ما می‌توانیم» یقیناً به رشد و بالندگی خواهد رسید.
 
وی با بیان اینکه کشور ما در شرایط تحریم به‌سر می‌برد و این پنجمین تحریمی است که درگیر آن هستیم، گفت: پادزهر تحریم، اقتصاد مقاومتی است و همین امر سبب شده تحریم اقتصادی مورد تهدید قرار گیرد که باید با انگیزه بالا، اقتصادی مقاومتی را در جامعه اجرا کنیم.
 
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اساس موفقیت و پیشرفت جامعه را تفکر «ما می‌توانیم» دانست و اضافه کرد: متأسفانه برخی‌ها به اقتصاد مقاومتی اعتقادی ندارند اما مقام معظم رهبری تأکید فراوان بر اجرای اقتصاد مقاومتی دارد.
 
این مسئول، کشاورزی را یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: چرا که همه امکانات آن مربوط به داخل کشور است و مانند اقتصاد نفتی نیست که از ریسک بالایی برخوردار باشد؛ کشاورزی باید از طریق اقتصاد مقاومتی به‌دست بیاید.
 
تقوی دامغانی بیان داشت: باید با حضور در روستاها و تبلیغ و ترویج کار کشاورزی به شیوه نوین و پیشرفته به توسعه کشاورزی دست یابیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها