فرمانده اردوگاه اسیران عراقی در ساری:

اسیران عراقی اکنون نمایندگان انقلاب اسلامی در عراق هستند

آن زمان من در پادگان ساری به عنوان فرمانده پادگان ساری و مسئول اسرا بودم و بهترین خاطره‌ام این است که ما از اسرای خودمان طوری نگهداری کردیم که توانستیم از طریق اینها انقلاب خودمان را صادر کنیم و در حال حاضر اسرا در کشور خودشان نماینده‌های ما هستند.
کد خبر: ۲۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷ - 29September 2014

اسیران عراقی اکنون نمایندگان انقلاب اسلامی در عراق هستند

امیر سرتیپ دوم «محمد گلمائی» از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در گفتوگو با خبرنگار دفاع مقدس در ساری ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: بزرگداشت آغاز جنگ به خاطر این است که ما با استکبار در جنگ بودیم و جنگ ما دفاع مقدس بود.

وی افزود: ما در هشت سال دفاع مقدس از سرزمین و دینمان دفاع کردیم.

گلمائی با بیان اینکه خوشبختانه جنگ به نفع اسلام و مردممان تمام شد، گفت: در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران رزمندگان ما نگذاشتند حتی یک وجب از خاکمان به دست دشمن بیفتد.

وی افزود: ما قدرت این را داشتیم که خاک کشور عراق را بگیریم اما چون دفاع کننده بودیم و دفاعمان مقدس بود این کار را نکردیم.

گلمائی با اشاره به اینکه دفاع مقدس دستاوردهای بسیار خوبی برای ما داشت، عنوان کرد: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس مردم ما صدور انقلاب به جهانیان بود.

وی یکی دیگر از دستاوردهای دفاع مقدس را کسب تجربیات بسیار زیاد رزمندگان چه در سپاه، بسیج و ارتش دانست و تصریح کرد: چیزی که شما در وزارت دفاع میبینید که این روزها از آن پرده برداری میشود، نتیجه دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه امروز تمام ابرقدرتهایی که در جنگ تحمیلی به کمک صدام آمدند، از ایران وحشت دارند، گفت: امروز دشمن از تجربیات فرزندان ایران وحشت دارد.

امیر گلمائی افزود: امروز دشمن از پیشرفت ارتش و سپاه ما میهراسد و همه روی ما حساب میکنند.

وی گفت: ما آغاز کننده جنگ نبودیم ولی وقتی به کشور ما حمله شد از خاک و ناموسمان دفاع کردیم، دفاع ما دفاع مقدس بود، آموزش بود، تجربه و علم خودمان بود.

یکی از فرمانده هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: امروز به خاطر پیشرفتی که در صنایع دفاعی کسب کردیم کسی جرأت نمیکند به ما حمله کند و این  نتایجی است که در دفاع مقدس به دست آوردیم.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به ذکر خاطرات دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: آن زمان من در پادگان ساری به عنوان فرمانده پادگان ساری و مسئول اسرا بودم و بهترین خاطرهام این است که ما از اسرای خودمان طوری نگهداری کردیم که توانستیم از طریق اینها انقلاب خودمان را صادر کنیم و در حال حاضر اسرا در کشور خودشان نمایندههای ما هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار