مسئول واحد بانوان حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

تجلیل از متحولین راهیان نور در همایش بزرگ حجاب و عفاف

«بنت‌الهدی احمدی» گفت: از تعدادی از متحولین راهیان نور که بعد از این اردوها حجاب چادر را به عنوان پوشش برتر انتخاب کردند، در همایش بزرگ حجاب و عفاف در یاسوج تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۲۹۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷ - 08July 2018

تجلیل از متحولین راهیان نور در همایش بزرگ حجاب و عفافبه گزارش دفاع پرس از یاسوج، نشست هماهنگی جهت برگزاری همایش بزرگ حجاب و عفاف ظهر امروز یکشنبه در بسیج ناحیه خواهران برگزار شد.

«بنت‌الهدی احمدی» مسئول واحد بانوان اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به فلسفه وجودی حجاب و عفاف، اظهار داشت: موضوع حجاب و عفاف در ادیان توحیدی به ویژه اسلام مطرح شده و یک سیستم اندیشه‌ای و فکری و راهکاری از سوی خداوند است تا انسان‌ها بتوانند فعالیت اجتماعی سالمی داشته باشند.

وی به مشکلات موجود در خصوص فرهنگ حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: باید نقش استکبار جهانی در آسیب رساندن به این فرهنگ بررسی شده و به دنبال یافتن راهکارهای لازم برای نهادینه‌ سازی این فرهنگ باشیم.

مسئول واحد بانوان اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هفته حجاب و عفاف به منظور پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای عفاف و پاکدامنی در 21 تیر، سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب در سال ۱۳۱۵ است، گفت: برای تبلیغ فرهنگ عفاف و حجاب لازم است از شیوه‌های مختلف و نوین استفاده شود.

احمدی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ حجاب و عفاف در یاسوج در ۲۴ تیرماه جاری، عنوان کرد: در این همایش از متحولین راهیان نور یعنی کسانی که بعد از اردوی راهیان نور حجاب چادر را به عنوان پوشش برتر انتخاب کردند به همت اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها