جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

تهاجم فرهنگی دشمن بسیار خطرناکتر از جنگ با سلاح گرم است

جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: امروز کشورهای استکباری با توپ و تانک و جنگنده شکاری وارد جنگ نمی‌شوند بلکه از طریق رسانه‌ها و ماهواره‌ها تهاجم فرهنگی ایجاد می‌نمایند و باعث می‌شوند کانون گرم خانواده را خدشه‌دار کنند.
کد خبر: ۲۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹ - 29September 2014

تهاجم فرهنگی دشمن بسیار خطرناکتر از جنگ با سلاح گرم است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، سرهنگ «علیرضا یداله پور» جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران در جمع دانش آموزادن دبیرستان ولیعصر ساری ضمن  گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه صدام  در 26 فروردین سال 1359 در تلویزیون عراق اعلام جنگ علیه ایران اسلامی نمود، گفت: این دیکتاتور بزرگ بیشترین هدف خود را جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی و تصرف خوزستان و گرفتن جزایر سه گانه بوموسی، تنب بزرگ و کوچک و مهمترین مسئله حاکمیت بر جهان عرب اعلام کرد.

وی اظهار کرد: از آنجائی که صدام یک دیکتاتور بود، لذا جنگی را که به ما تحمیل کرد جنگ ضد دین و ضد پیامبر بود.

سرهنگ یداله پور با اشاره به نقش سپاه و ارتش در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در آغاز تهاجم عراق، لشکر 92 زرهی و تیپ مستقل 37 شیراز در مناطق عملیاتی مسقر شدند.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه نیروهای ژاندارمری و ارتش در جنگهای داخلی مثل غائله گنبد، جنگ کردستان و جنگ جنگل نیز شرکت داشتند.

جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه تمامی کشورهای غرب و شرق  در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به کمک ارتش عراق آمدند، تصریح کرد: آنها به خیال خام خود میخواستند ایران را پس از تصرف به بخشهای مختلف تقسیم کنند.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه ایران اسلامی، خطاب به دانش آموزان افزود: امروز کشورهای استکباری با توپ و تانک و جنگنده شکاری وارد جنگ نمیشوند بلکه از طریق رسانهها و ماهوارهها تهاجم فرهنگی ایجاد مینمایند و باعث میشوند کانون گرم خانواده را خدشه دار نمایند.

سرهنگ یداله پور در بخش دیگر سخنان خود خطاب به دانش آموزان تأکید کرد: شما دانش آموزان میتوانید پس از ورود به دانشگاه با رعایت موازین رفتارهای اسلامی به دفاع مقدس کمک کنید.

وی یادآور شد: امروز دانشگاههای نظامی و نیروهای مسلح با دانشگاههای کشور در ساخت تجهیزات دفاعی همکاری و تعامل دارند که این موضوع مایه مباهات است.

نظر شما
پربیننده ها