دیدار نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با خانواده شهید «بسطامی» در ساری

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در سفر دو روزه به مازندران با خانواده جهادگر شهید «حسین بسطامی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۲۹۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ - 09July 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، حجت الاسلام «سید رضا تقوی» نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در سفر دو روزه به استان مازندران صبح امروز با حضور در منزل جهادگر شهید «حسین بسطامی» در روستای سیدآباد شهرستان ساری با پدر بزرگوار این شهید دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار از جایگاه ارزشمند شهدا سخن گفت و بر لزوم توجه و حمایت از خانواده های شهدا تاکید کرد و اظهار داشت: همه ما باید برای رفع مشکلات خانواده های شهدا تلاش کنیم.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام تقوی پیش از ظهر امروز از مجتمع تولید ماهیان خاویاری قره برون جویبار نیز بازدید به عمل آورد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی همچنین روز گذشته در نشست مشترک با ائمه جمعه استان و تشکل های بخش خصوصی حضور یافت و با کارکنان جهاد کشاورزی نیز دیدار و گفت و کو کرد.

حجت الاسلام تقوی همچنین روز گذشته در همایش «شمیم مدیریت جهادی» حضور یافت و در جمع مدیران و مسئولان استان به ایراد سخن پرداخت.

حضور در مراسم چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام نوریان مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد استان از دیگر برنامه های نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار