آویگدور لییبرمن ارتش سوریه را تهدید کرد

با پیشروی‌های سریع ارتش سوریه در جنوب این کشور وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادعایی گزاف‌بار دیگر ارتش سوریه را به اقدام نظامی تهدید کرد.
کد خبر: ۲۹۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ - 09July 2018

وزیر جنگ اسرائیل، ارتش سوریه را تهدید کرد!به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از اسکای‌نیوز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر ارتش سوریه را به اقدام نظامی تهدید کرد.

با پیشروی سریع ارتش سوریه در مناطق جنوبی و آزادسازی شهرها و روستاها از اشغال تروریست‌ها،‌ آویگدور لییبرمن،‌ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در ادعایی گزاف هشدار داد:‌ اگر نیروهای ارتش سوریه به منطقه جولان (اشغالی) وارد شوند بدون شک با پاسخ قاطع اسرائیل روبرو خواهند شد.

پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی هاآرتص اوایل تیرماه اعلام کرد همزمان با پیشروی نیروهای سوری و حملات هوایی روسیه در جنوب سوریه و مرزهای فلسطین اشغالی، رژیم صهیونیستی اقدام به اعلام حالت آماده باش در بلندی های جولان کرد.

این نشریه صهیونیستی نوشت: با شدت گرفتن حملات نیروهای سوری و متحدانش علیه شورشیان (تروریست‌ها) در مرزهای جنوبی و به دلیل احتمال به خطر افتادن منافع صهیونیست‌ها، نظامیان رژیم اشغالگر در بلندی های جولان به حالت آماده باش درآمدند.

شایان ذکر است بلندی های جولان متعلق به دولت سوریه است، اما رژیم صهیونیستی در جنگ 1967 با اعراب این منطقه را به اشغال خود درآورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار