مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:

امنیت امروز ایران اسلامی مدیون دفاع ملت قهرمان در جنگ تحمیلی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با صدور پیامی اعلام داشت: بی شک امنیت، آسایش و رفاه امروز ایران اسلامی مدیون دفاع جانانه ملت قهرمان در دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹ - 29September 2014

امنیت امروز ایران اسلامی مدیون دفاع ملت قهرمان در جنگ تحمیلی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، «رسول جلایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گیلان بهمناسبت پایان یافتن هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد که متن آن در ادامه میآید: بی شک امنیت، آسایش و رفاه امروز ایران اسلامی مدیون دفاع جانانه ملت قهرمان در دوران دفاع مقدس است. اگر نظام اسلامی امروز با سرعت، امنیت و اقتدار در مسیر پشرفت و توسعه گام بر میدارد و در تمامی عرصهها شاهد پیشرفت و تعالی و حرکت رو به جلو هستیم به برکت خون شهیدان و مجاهدتهای ایثارگران، رزمندگان و بسیجیان در دوران دفاع مقدس است.

پرواضح است که ملت ایران، مسئولان، مدیران، تصمیم گیران و تصمیم سازان در عرصههای مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز امروز به تأسی از فرهنگ پایداری و مقاومت در برابر زیاده خواهیهای دشمن و توجه به ظرفیتها و توان داخلی و بهره گیری از پتانسیل نسل جوان میتوانند ایران عزیز را به ساحل امن و آرامش برسانند.

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در واقع گرامی داشتن خویشتن خویش و یادآوری این نکته است که رمز پیشرفت، چیزی جز مقاومت و استقامت در برابر زورگویی زیاده خواهان با اتکال به قدرت لایزال الهی و توجه به اراده مردمی نیست.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان از مسئولین فرهیخته استان و آحاد مردم شریف و متدین گیلان، پایگاههای بسیج، هیاتهای مذهبی، راویان دفاع مقدس، بخصوص خانواده معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، نیروهای نظامی و انتظامی از صدا و سیما، اصحاب مطبوعات و وبگاهها و پایگاههای خبری که با اجرای برنامههای متنوع فرهنگی در برگزاری با شکوه سی و چهارمین سالروز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و مقام شامخ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تصویری از همبستگی و یکپارچگی را به نمایش گذاردند، قدردانی نموده و از درگاه خداوند منان علو درجات را برای ارواح طیبه شهدای اسلام و انقلاب مسئلت مینماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار